וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבורדה זה לא היה קורה

ענת קם

19.3.2008 / 15:00

בית הספר שנקר הגיש תביעת דיבה נגד עיתון הארץ בעקבות כתבה לפיה מבקר המדינה חוקר חשדות לאי סדרים בבית הספר

בית הספר לעיצוב שנקר הגיש תביעת דיבה נגד עיתון הארץ. התביעה מתייחסת לידיעה שפורסמה ב-5 בפברואר ב- TheMarker וכותרתה "מבקר המדינה חוקר חשדות לאי סדרים בהנהלת שנקר". בכתב התביעה, שהוגש על ידי עורכי הדין ד"ר רענן הר-זהב ויחיאל שמיר, טוען בית הספר כי דו"ח המועצה להשכלה גבוהה, עליו מתבסס לכאורה משרד מבקר המדינה בבדיקתו, למעשה מעולם לא הוגש. שנקר תובע מבית המשפט להורות לעיתון על פרסום תיקון והכחשה באופן בולט.

בתביעה נכתב: " מן הידיעה עולה כי המועצה להשכלה גבוהה (...) בדקה ומצאה כי נפלו ליקויים ופגמים חמורים באופן ניהולו של בית הספר. אי לכך מצטייר בית הספר כגוף אשר נגוע במנהל לא תקין ופועל על פי נורמות פסולות, וכל זאת על פי קביעותיה של המועצה להשכלה גבוהה... המועצה להשכלה גבוהה מעולם לא הכינה דו"ח ביקורת כלשהו בעניין ניהול שנקר או בעניין משך כהונת נשיא שנקר."

שנקר אף מצרף לכתב התביעה מכתב מטעם רואה החשבון סטיבן סתיו, מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה, בו נכתב "... ממילא אין לנו כל דו"ח לגבי ההתנהלות של שנקר או הנהלתה ולא ידוע לי על איזה דו"ח מסתמך העיתונאי שפרסם את מאמרו בהסתמך על דו"ח חמור של המועצה להשכלה גבוהה."

מ-TheMarker נמסר כי התשובה תמסר בכתב ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully