וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' שם איקס

ענת קם

20.3.2008 / 17:38

הפרזנטור של הטוטו תקף בשידור רק לפני שבועיים את המועצה להסדר ההימורים בספורט, על כך שטופס הטוטו אינו הוגן. קולטים? זה כמו שנינט תצבע לסגול

כוכב השער של עיתון הארץ היום, איל ברקוביץ' הוא האיש שנבחר לאחרונה להוביל את קמפיין הטוטו לקראת המשחקים שיתקיימו בסוף השבוע הקרוב בו עומד הפרס הגדול על 52 מיליון שקלים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R וברקוביץ' יקבל עבורו, על פי פרסומים, שלושים אלף דולר.

ממלאי הטוטו וודאי יופתעו לשמוע שרק לפני שבועיים הוא ביקר בחריפות את התנהלות הטוטו במסגרת תכניתו ברדיו 99 וטען כי היא אינה הוגנת. באותה תכנית התראיין ברוך דגון, דובר המועצה להסדר ההימורים בספורט. ברקוביץ' תקף את דגון ואמר כי הטופס אינו הוגן מאחר שממלאי טוטו רבים אינם בקיאים בליגות הזרות, וכי המועצה מכינה טפסים בלתי אפשריים לפתרון, זאת כדי לא לחלק את הפרס הגדול.

ברקוביץ האשים את דגון בשידור ואמר: "הם רוצים שיעשו חמישים מיליון בשבוע... אתם רוצים שיזכו או לא? ... לפי מה שאני מבין, האינטרס שלכם שלא יזכו בכל שבוע אלא פעם בחודשיים."

דגון התייחס לבחירה בברקוביץ למרות דעותיו ואמר: "זה חלק מעבודתו העיתונאית ומותר לו לחשוב הפוך מאתנו. זו ביקורת לגיטימית וזה לא פוסל אותו מלהיות פרזנטור של הטוטו. הבחירה באייל היא בחירה נכונה ומדויקת ואני מקווה שהוא יעשה לנו טוב."

זאב ברקוביץ', אביו של איל אמר בשמו: "אייל לא עונה ולא מגיב לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully