וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונליין, אופליין, פרוקטר שולט

עדי דברת

24.3.2008 / 13:58

יפעת בקרת פרסום: פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה ביותר בפברואר. שטראוס גרופ במקום השני. הרכב מוביל בדירוג הענפים

פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה ביותר בחודש פברואר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון דולר. כך עולה מדירוג חודש פברואר של יפעת בקרת פרסום, מקבוצת יפעת, המפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים. לראשונה כולל הדירוג במאוחד את נתוני הפרסום OFF LINE עם נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט.

שטראוס היא המפרסמת השנייה בגודלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.8 מליון דולר.

בנק דיסקונט, המפרסם באמצעות יהושע TBWA, הוא המפרסם השלישי בגודלו החודש והמותג הראשון בגודלו. "עבודת הפרסום שעושה בנק דיסקונט בשנים האחרונות מפולחת וקריאטיבית מחד, ומאידך- נעשית בווליום פרסומי שלא ניתן לפספס", אומר נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. "הבנק מצליח לבלוט באופן עקבי, בין השאר באמצעות שימוש באותו פרזנטור (מודי בר און) על רקע שאר הפרסומות, ובדרך כלל בנוסף להעברת המסר, מצליח גם לשעשע" הוסיף.

על רקע חודש חלש בפרסום בגזרת ההוצאה לפרסום על תקשורת סלולרית, היא המפרסמת הסלולרית הבולטת בפברואר, והיא המותג השני בגודלו בפרסום עם היקף של 1.2 מיליון דולר. מותג הסלולר סלקום עמד החודש במקום החמישי בלבד ופלאפון כלל לא נכנסה לטבלת עשרים המותגים המובילים.

yes הוא המותג השלישי בגודלו בפרסום, עם הוצאה ריאלית של כ-1.1 מיליון דולר.

קטגוריית הרכב הפרטי מובילה החודש את טבלת הקטגוריות ותתי הענפים, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.4 מיליון דולר.

במקום השני מתמקמת קטגוריית רשתות השיווק, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.2 מיליון דולר. הבנקים במקום השלישי עם הוצאה ריאלית של כ-3.6 מיליון דולר.

תת ענף מכללות וסמינרים מתמקם החודש במקום השישי, עם הוצאה של 1.9 מיליון דולר. המכללה למינהל בולטת בקטגוריה, עם הוצאה של כ-435 אלף דולר. המכללה מפרסמת את הנטוורקינג של 25 אלף בוגריה, באמצעות יהושע TBWA ומקאן דיגיטל.

לדברי יעקובי, מהניתוח עולה כי "על אף תהליך התכנסות של תקציבי הפרסום של ה-OFFLINE וה-ONLINE בקבוצות הפרסום, עדיין מספר לא מבוטל של מפרסמים בוחרים לעבוד עם משרד אינטראקטיב שאינו שייך לקבוצת משרד ה-OFFLINE שלהם. מעניין יהיה לעקוב אחרי התופעה בהמשך שנת 2008".

  • עוד באותו נושא:
  • יפעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully