וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ראובני תשמש כמשנה למנכ"ל פובליסיס אריאלי

עדי דברת

24.3.2008 / 15:39

ראובני תנהל את המשרד בעוד החיפושים אחר מנכ"ל קבוע נמשכים. מקורב למינוי: "ככל הנראה היא לא תמונה למנכ"ל"

אורלי ראובני, סמנכ"ל לקוחות לשעבר בראובני פרידן, תשמש כמשנה למנכ"ל של משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. ראובני תכהן בתפקיד משנה למנכ"ל, אך נכון לרגע זה לא נבחר מנכ"ל שיעמוד מעליה, לאחר שמנכ"ל פובליסיס אריאלי הנוכחי, יוסי ירקוני, הודיע על פרישתו לפני כחודש.

מקורב למינוי אמר היום ל-TheMarker כי החיפושים אחר מנכ"ל קבוע לפובליסיס אריאלי עדיין ממשיכים וכי ככל הנראה, ראובני לא תמונה בהמשך לתפקיד מנכ"ל המשרד.

ראובני, עו"ד בהכשרתה ובעלת תואר שני במינהל עסקים, החלה את דרכה בענף הפרסום לפני תשע שנים. לפני יותר מארבעה חודשים פרשה מתפקידה כסמנכ"ל לקוחות בראובני פרידן לאחר חמש שנים בהן עבדה במשרד. בתפקידה טיפלה בהיקף תקציבים של כ-20 מיליון דולר, ביניהם פרטנר, קסטרו, שטראוס עלית, שירותי בריאות כללית ועוד.

אריאלי פובליסיס ממוקם במקום ה-12 בין משרדי הפרסום בישראל (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, נכון לסוף 2007), אולם בעבר היה אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל. ירקוני הובאה לאריאלי בסוף 2004 כדי לעצור את הידרדרות המשרד ולהחזירו לימי התהילה.

יאיר גלר אשר נבחרו לפני יותר מחודש לשמש כאחד מראשי חברת האחזקות שהקימה פובליסיס בישראל, אישר את מינויה של ראובני.

משרד הפרסום פובליסיס אריאלי נמצא בשליטת פובליסיס העולמית, המחזיקה 95% ממניותיו. לפובליסיס העולמית - סוכנות הפרסום הרביעית בגודלה בעולם - אחזקות בחברות נוספות בישראל: משרד הפרסום גלר-נסיס, בו היא בעלת השליטה מאז 2006 - אז רכשה סוכנות הפרסום הבינלאומית ליאו ברנט, השייכת לקבוצת פובליסיס, 51% במשרד הפרסום; 51% במשרד הפרסום המקוון אידיאולוג'יק, הנמצא גם בבעלות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי מאז 2001; בחברת קידום המכירות והאירועים סופר-פוש מחזיקה פובליסיס במלוא המניות. בנוסף, פובליסיס היא מבעלי סאצ'י&סאצ'י, איתה יש לבאומן-בר-ריבנאי הסכם ייצוג; ובעלת הסכם ייצוג עם זניט מדיה. פובליסיס מחזיקה ב-100% ממשרד האינטראקטיב ווב אימאג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully