וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פובליסיס מאוחדת

עדי דברת

25.3.2008 / 22:37

הקבוצה פותחת בהליך לאישור הקמת חברת האחזקות פובליסיס גרופ ישראל. ההליך נדרש בגלל ניגודי עניינים בין לקוחות המשרדים

פובליסיס ישראל פותחת בהליך פורמלי לאישור הקמת חברת האחזקות פובליסיס גרופ ישראל. בפנייה לממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אשר תוגש בימים הקרובים, תבקש פובליסיס אישור מיזוג החברות תחת חברת האחזקות שעל הקמתה הוחלט לפני למעלה מחודש.

לדברי יאיר גלר, מבעלי גלר נסיס ויו"ר חברת האחזקות, ההליך הינו הליך פורמלי בלבד הנדרש במסגרת הקמת חברת האחזקות המהווה מיזוג בין כל הישויות. אישור מהממונה על ההגבלים נדרש, בין היתר, כיוון שמשרדי הפרסום הנמנים על קבוצת פובליסיס - גלר נסיס ופובליסיס אריאלי - מטפלים בלקוחות בעלי ניגוד עניינים.

כפי שפורסם ב- TheMarker לפני למעלה מחודש, ראשי פובליסיס החליטו כי ברצונם להקים חברת אחזקות לקבוצה תחת השם "פובליסיס גרופ ישראל". החברה תפעל למען חיזוק הקבוצה בעלת הזרועות הרבות, בניית חזון לשנים הקרובות וניהול ניגודי אינטרסים בין תקציבי החברות השונות. הצורך בחברה החדשה נובע מרצונה של פובליסיס העולמית להתרחב ולחזק מעמדה בישראל.

כפי שפורסם ב-TheMarker, החברה עדיין בוחנת אפשרות לקנות משרדי פרסום ואינטראקטיב נוספים או למזג חברות שבבעלותה. משה נסיס ויאיר גלר, הבעלים של גלר נסיס, יכהנו כיו"ר של חברת האחזקות החדשה.

מרב בארי, המשנה לממונה על ההגבלים העסקיים, מסרה בתגובה: "אני לא מכירה פנייה שכזאת למיזוג או הסדר כובל. במידה ויש פנייה שכזאת עדיין לא ראינו אותה". ברום שוגול, עורך הדין של פובליסיס ישראל, אישר את הידיעה ומסר כי הבקשה תוגש בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • פובליסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully