וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה בתלם והולך

ענת קם

27.3.2008 / 15:24

רן תלם מונה למנהל התכניות של קשת. יהיה אחראי על מערך התוכניות הכולל את תחום הפיתוח, הדרמה, הדוקומנטארי, רכש,ומחלקת הפקות

רן תלם מנהל תחום הפיתוח של קשת עתיד להתמנות למנהל התכניות בחברה ולקבל תחת אחריותו את מערך התוכניות הכולל את תחום הפיתוח, הדרמה, הדוקומנטארי, רכש,ומחלקת הפקות. בכך יחליף את רון לשם שהחליט לאחרונה לפרוש מהתפקיד.

תלם (40), למד בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת ת"א, החל עבודתו בקשת במח' התכניות בשנת 2000 כמנהל פיתוח ובין השאר היה שותף לפיתוח וליווי הפרויקטים הבאים: "לא נפסיק לשיר" "כוכב נולד", "קחי אותי שרון" ועוד. בשנת 2004 התמנה לסמנכ"ל הפיתוח של אולפני הרצלייה. בשנת 2007 חזר לקשת והצטרף לארז טל ויחד איתו פיתח וערך את "מועדון לילה". לפני כשנה חזר לקשת כמנהל הפיתוח.

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "אני שמח על כניסתו של רן תלם לתפקיד ורואה במינוי זה מהלך טבעי של צמיחה של כישרונות מתוך המערכת.תלם הוכיח במהלך השנים טביעת אצבע ייחודית במעורבותו בתהליכי יצירה של מגוון רחב של ז'אנרים, וכולנו מאחלים לו הצלחה גדולה. אני רוצה לאחל שוב הצלחה לרון לשם בדרכו החדשה ככותב. אני שמח על המשך עבודתנו עם רון, שיכתוב עבור קשת דרמות טלוויזיוניות וסרטי קולנוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully