וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יקנה את תפוז?

נתן ליפסון

29.3.2008 / 23:35

כמה גופי אינטרנט גדולים הביעו עניין ברכישת השליטה בפורטל. מקור המעורה במגעים: אם תהיה עסקה, היא תכלול רק את הפעילות בישראל

כמה גופי אינטרנט ישראלים מובילים, לפחות חלקם נמצאים ברשימת עשרת אתרי האינטרנט הגדולים, הביעו עניין ברכישת השליטה בתפוז – כך אמר ל-TheMarker מקור בשוק ההון המעורה במגעים. ידיעה ראשונה בעניין הופיעה באתר האינטרנט nfc של יואב יצחק.

עד כה, אמר המקור, המגעים לא הגיעו לכדי שלב הדורש דיווח, ומכל מקום, אמר, בעל השליטה בתפוז, אילן בן-דב, אינו מעוניין למכור את הפעילות הבינלאומית של תפוז, המרוכזת בעיקר בחברת BlogTV. אם תהיה עסקה, אמר המקור, היא תיגע רק לפעילות בישראל. בן-דב ביקש לא להתייחס לדברים.

תפוז סיימה את 2007 עם הכנסות של 31.2 מיליון שקל לעומת 26.8 מיליון שקל ב-2006. ב-2007 החברה הפסידה 2.4 מיליון שקל לעומת רווח של 2.5 מיליון שקל ב-2006.



לפני שבועיים סיים גיא אליאב, ממייסדי תפוז, את תפקידו כמנכ"ל החברה ועבר לשמש כמנכ"ל החברה הבת BlogTV, שפיתחה פלטפורמה אישית לשידורי וידאו ושעיקר פעילותה בחו"ל. אליאב הוחלף על ידי חן דן. תפוז נשלטת (67.6%) על ידי סאני, הנשלטת (68.6%) על ידי אילן בן-דב.



בשנה האחרונה מניית תפוז, הנסחרת בבורסה בתל אביב, צללה בכמעט 70% והפילה את שווי השוק של החברה ל-35.5 מיליון שקל מעט יותר מההון העצמי שלה כפי שהיה בסוף דצמבר, 32.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully