וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד ארבעה מאבטחים

ענת קם

31.3.2008 / 0:01

מדוע עיכבו מאבטחי ברק את דרור פויר בגמר תחרות רובינשטיין, למרות שהציג בפניהם תעודות מזהות? תקשורת רה"מ: "הוא הציג עצמו כעיתונאי, אך לא נשא עימו כל תיעוד המעיד על כך"

מאבטחים של שר הביטחון אהוד ברק עיכבו את כתב גלובס דרור פויר במהלך גמר תחרות רובינשטיין. פויר הגיע להיכל התרבות בתל אביב בו נערך הגמר ביום חמישי האחרון כדי לסקר את הארוע לטור אותו הוא כותב במוסף G של העיתון. הוא עוכב למעלה מארבעים דקות על ידי מאבטחי השר בטענה שהוא מפריע להם לעשות את עבודתם.

ארבעה מאבטחים בדרגים שונים בדקו מספר פעמים את פויר, זאת על אף שהציג להם תעודות מזהות ועיתונאים שהיו במקום אף זיהו אותו בפני המאבטחים. מאבטחי השר גם מנעו מפויר להכנס לחלקו השני של הגמר, לקחו ממנו את המחברת בה כתב והחזירו אותה רק לאחר שנתלש ממנה דף עם פרטי המאבטחים המעורבים.

דרור פויר אמר לוואלה! ברנז'ה: "הזהרתי אותם שהם ייצאו טמבלים מהסיפור הזה, אני אתלונן בפני מי שצריך. אם היה שם מישהו שבאמת רצה לפגוע באהוד ברק אז היה לו הרבה יותר קל כי ארבעה ממאבטחיו עסקו בי."

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "במהלך תחרות רובינשטיין שהתקיימה ביום חמישי האחרון, נצפה אדם בנסיבות מחשידות. האדם הציג עצמו כעיתונאי, אך לא נשא עימו כל תיעוד המעיד על כך. לאחר שאומתו פרטיו הורשה להיכנס לאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully