וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גורן מונה למשנה למנכ"ל מקאן אריקסון

עדי דברת

31.3.2008 / 17:35

גורן משמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל לקוחות במשרד, הצטרף למקאן כפלנר בכיר לפני כחמש שנים

אילן שילוח, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, הודיע כי הוא ממנה את שי גורן למשנה למנכ"ל משרד הפרסום. גורן משמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל לקוחות במשרד. את דרכו בעולם הפרסום החל כפלנר בגלר נסיס כאשר למקאן אריקסון הצטרף כפלנר בכיר לפני כחמש שנים.

קבוצת מקאן אריקסון עברה לאחרונה מספר שינויים במבנה ההנהלה: לפני כחודש מונה אלון שטרן, ששימש עד אז כמנכ"ל יוניברסל מקאן למשנה למנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון וליו"ר יוניברסל מקאן.

במקומו של שטרן כמנכ"ל יוניברסל מקאן מונה דן אלעזרי, ששימש כמשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן. מינוי זה הגיע אחרי רעידת האדמה שארעה במקאן אריקסון חודש לפני כן, אז הודיע היו"ר ומבעליה של הקבוצה בישראל, אילן שילוח, כי הוא מפטר את מנכ"לי משרד הפרסום אורן פרנק ושירה מרגלית וחוזר לנהל את משרד הפרסום בפועל.

הפיטורים, לדברי שילוח, הגיעו על רקע התבטאויות של פרנק נגד לקוחה הגדול ביותר של מקאן, נוחי דנקנר, בעלי קבוצת אי.די.בי, המחזיקה, בין היתר בסלקום, חוגלה קימברלי וברק. את מרגלית הוציא שילוח לחופשת הלידה המתוכננת שלה מוקדם מהצפוי עקב התבטאויות שלה בעבר נגד לקוח עוגן אחר של המשרד - סלקום.

אילן שילוח, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, אמר בתגובה למינוי: "שי גורן משלב יכולות אסטרטגיות וניהוליות גבוהות וקידומו הינו מהלך טבעי של צמיחה מתוך הארגון. מדובר במהלך שימשיך את מובילות מקאן והתמודדות עם השינויים בעולם הפרסום".

בנוסף למשרד הפרסום כוללת קבוצת מקאן את משרדי הפרסום מקאן בוטיק ומקאן טופר, משרד האינטרקטיב מקאן דיגיטל, חברת המדיה יוניברסל מקאן, חברת ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור McCann Press, חברת קידום המכירות מומנטום וחברת המיתוג פיוצ'ר ברנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully