וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שם טוב

עדי דברת

1.4.2008 / 13:25

איגוד המפרסמים הודיע היום על מיתוגו מחדש . משנה את שמו לאיגוד השיווק הישראלי, שמאגד כ-200 חברות וארגונים שונים במשק

המהלך מבוסס על אסטרטגיה שיווקית עליה החליטה הנהלת האיגוד שחבריה הם סמנכ"לי שיווק ומנכ"לים בכירים במשק. על פי החזון החדש יעמוד עולם השיווק במרכז פעילותו של האיגוד ועיקר עשייתו יבוא לידי ביטוי במתן ערך אמיתי, שימושי ומרכזי לקהל המטרה שלו - סמנכ"לי ומנהלי השיווק במשק.

לדברי עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, "מנהלי השיווק בישראל הם כבר מזמן לא רק מפרסמים. על-פי סקר עוגת השיווק הישראלית שהשקנו בתחילת 2008, הם חולשים על תקציבים המגיעים לכדי 6 מיליארד שקלים, תחומי פעילותם רבים ומגוונים והם נוגעים בכל תחום המרכיב שיווק 360. באמצעות השינוי האסטרטגי שאנו מובילים אנו מבקשים להפוך את האיגוד לכתובת הראשונה והמיידית של אנשי השיווק בארץ בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק".

בתשובה לשאלה האם השם החדש מהווה צעד נוסף בהתנתקות מאיגוד חברות הפרסום לאחר פרישת המפרסמים מתחרות הפרסום "קקטוס הזהב", אמר ירון דור, יו"ר איגוד השיווק הישראלי: "הפרסומאים הם חברים טובים ונמשיך בפעילות משותפת בכל הקשור לקוד האתי או כל מלחמה משותפת לנו ולהם. אנחנו לא רק מפרסמים, אנחנו אנשי שיווק והפרסום הוא חלק מהכלים החשובים שלנו כאנשי שיווק".

איגוד השיווק הישראלי, עמותה ללא מטרות רווח, נוסד כאיגוד המפרסמים בשנת 1961 והוא מאגד כ-200 חברות וארגונים מסקטורים שונים במשק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully