וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוכה על הקאבר

ענת קם

1.4.2008 / 15:09

דוברת קשת תוקפת את דבריו של אביב גפן לפיהם הוא סרב להשתתף כשופט בכוכב נולד. מעריב: "דוברת קשת אישרה אתמול את הדברים"

קשת מכחישה היום את הפרסום במעריב לפיו אביב גפן סירב להצעתם לשמש שופט בעונה השישית של "כוכב נולד". בהודעת הכחשה חסרת תקדים בחריפותה כתבה היום דוברת קשת מאיה קרבט כי גפן הסכים לשמש כשופט, אולם דרש סכומי כסף מופרכים וג'יפ מפואר. בנוסף, טוענת הזכיינית כי מעולם לא הוצע לו הסכום הדמיוני אותו נקב או כל סכום הקרוב לזה וכי טדי וקשת דחו את דרישותיו באופן מיידי.

עוד נמסר מקשת, כי למרות דחייתם, המשיך גפן לקיים דיונים כדי לאפשר את השתתפותו כשופט, זאת בניגוד להצהרתו מהבוקר כי אינו רוצה להתמסחר. המתווכים שניהלו את המשא ומתן בשם גפן קיבלו אף הם את התשובה כי הדרישות לא עולות בקנה אחד עם המציאות.

גורמים בקשת מספרים כי בזכיינית החליטו על ביטול פרוייקט נוסף שתוכנן עם גפן. ההחלטה התקבלה לאור דרישות כספיות ומסחריות גבוהות של הזמר וכן לאור נתוני הרייטינג הזעומים (4.7% בלבד) של הפרק בסדרה המוקומנטרית "החיים האמיתיים של הסלבריטאים", שתיעדה יום בחייו של גפן ושודרה ביום שישי האחרון בערוץ 10.

נטע ליבנה, ראש מערכת החדשות של מעריב, אמר בתגובה: "אמש, לפני הפרסום, אישרה דוברת קשת מאיה קרבט את הפרטים המלאים בידיעה, כולל הסכום המפורש של מיליון שקל שהוצע לאביב גפן. זאת ועוד: דוברת קשת אף ביקשה להבליט בתגובתה את המשפט 'דרישותיו של מר אביב גפן לא היו הגיוניות'."

מאיר קוטלר, סוכנו של אביב גפן, סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully