וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צהובים, ירוקים!

ענת קם

1.4.2008 / 21:38

עורך חדשות החוץ של ערוץ 10 ניצן הורוביץ ועורך מגזין TheMarker מייקי דגן בין זוכי פרס pratt לשנת 2007

ניצן הורוביץ הוא העיתונאי הסביבתי של 2007. הורוביץ, יחד עם עוד שלושה עיתונאים נוספים זכה בפרס pratt לתקשורת בנושאי סביבה. השופטים נימקו את בחירתם בהורוביץ, עורך חדשות החוץ של ערוץ 10 כעיתונאי הזוכה בקטגוריות רדיו וטלוויזיה ובפרס Pratt בכך ש"ניצן הורוביץ מעלה את נושאי הסביבה בכל הזדמנות, ומפגין את מחויבותו לנושאים אלה בהתמדה, בלהט ובתשוקה אישית ומקצועית. הידע הנרחב אותו הוא מפגין מאפשר לו לחבר בין המישור הגלובלי למישור המקומי, ובין השקפת עולם סביבתית להשקפת עולם חברתית ומדינית. את החיבורים החשובים האלה הוא עושה בדרך רצינית ומעמיקה, אך גם בדרך מושכת לב ומובנת לכל". במקום השני זכו ארז רותם מחדשות ערוץ 2, ויואב כהן , גלי צה"ל;

בקטגוריית עיתונות כתובה זכה במקום הראשון מייקי דגן, עורך "מגזין דה מרקר". השופטים ציינו כי מייקי דגן הוביל מהפיכה בהתייחסות העיתונות הכלכלית בישראל לנושאי הסביבה. דגן אחראי באופן אישי לכמה מהיוזמות החשובות לקידום הנושא בתקשורת הכלכלית, ובהשפעתו הפך המגאזין לגורם מוביל בסיקור של נושאי סביבה בעיתונות הישראלית" . במקום השני נמצאים רחל שטייגלץ , כתבת יתד נאמן ואלי אשכנזי כתב הארץ באזור הצפון .

בקטגוריית עיתונות מקומית זכה יאיר הרוש – מ"ידיעות אשדוד". אל המקום השני הגיע הפרויקט של עיתון ידיעות תל אביב – "כדור הארץ בידינו" שנערך לכבוד ה"גלובוס הירוק", והעיתונאי אייל לרמן מידיעות חיפה. בקטגוריית עיתונות קהילתית ועצמאית זכתה זוהר לידר תושבת קיבוץ להבות הבשן, בזכות תכנית הרדיו "סביבנו", המשודרת בתחנת רדיו הגליל העליון, שהיא תחנת רדיו חינוכית הפועלת בחסות "קול ישראל". זוהר עורכת, מפיקה ומגישה את התכנית בהתנדבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully