וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר לכל כיס

רותם דרוב

6.4.2008 / 13:44

פסטיבל "שף תאכל" יוצא היום לדרך. המון מסעדות כשרות ימכרו ארוחות של שלוש מנות ב-79 שקל בלבד

רגע לפני פסח, מתחיל היום ברחבי הארץ פסטיבל "שף תאכל כשר" , שימשך עד ה-10 באפריל ומציע מגוון של ארוחות במסעדות כשרות ברחבי הארץ במחיר של 79 שקל לארוחה בת שלוש מנות.

ערן זלינגר מחברת פה אחד, מפיק הפסטיבל, מספר כי למרות התייקרות חומרי הגלם בשנה האחרונה, מחיר הארוחה נשאר זהה לשנה שעברה: "במשך השנים גילינו שיש דרישה גדולה מאוד לכשרות בקרב הציבור, ובעצם למה לא? כשאתה מקיים פסטיבל כשר, אתה פונה בעצם לכלל האוכלוסייה, גם חילונים גמורים באים לאכול בפסטיבל ולהכיר באוכל טעים, במיוחד נישבר להם המיתוס על קינוחי פרווה מאכזבים, כי היום כבר יש המון מסעדות כשרות שמגישות קינוחים ברמה גבוהה.

"הפסטיבל פועל בשני הכיוונים, גם הציבור הדתי נחשף למסעדות כשרות שמבשלות אוכל ברמה שהוא לא מכיר, ומהצד השני גם הציבור החילוני נחשף לאותן מסעדות, ומגלה אוכל כשר ורמה גבוהה".

הנה רשימה חלקית של המסעדות המשתתפות בפסטיבל: "אל גאוצ'ו" ו"פאפאגיו" בתל אביב, "ביסטרו "56 ו"בלה ונציה" בהרצלייה, "לה טרטוריה" ו"סושי מאניה" ברעננה, כל מתחם "אלפרדו" ,"טריאקי" ו"סלסה" במתחם "אזורים בפתח תקווה, "אורו" ו"פפרדלה" ברחובות, "נתנאל" ממושב סגולה". חבל שאת ירושלים, מייצגת בפסטיבל רק "יוטבתה בעיר" (ירושלמים תתעוררו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully