וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזבים את הבית

עדי דברת

9.4.2008 / 14:56

בזק נפרדת מיהושע TBWA: מעבירה את הטיפול בתקציב החברה לאדלר חומסקי. ב-2007 עמדהתקציב על כ-8 מיליון דולר

קודם לכן, התחלק תקציב הפרסום של בזק בין מקאן אריקסון, פובליסיס אריאלי, יהושע TBWA ופוגל אוגילבי. לדברי בזק, השינוי בוצע כחלק מתהליך מתמשך של חידוד והידוק הקו הפרסומי של החברה, וכחלק מתפיסת עולם שגובשה במסגרת המהלך המוצלח של המיתוג מחדש שערכה החברה באחרונה.

למעשה, כל מהלך המיתוג מחדש שהושק בדצמבר האחרון, והפרסום שבא מאז בעקבותיו, כבר נעשה באופן בלעדי על ידי אדלר חומסקי. באחרונה אף הוחלט כי אדלר חומסקי ירכז את סגירת הסכמי המדיה עבור כלל הקבוצה כדי לייצר סינרגיה תפעולית ולהביא להוזלת עלויות הפרסום ולטיוב תהליך רכישת המדיה. הרכש עצמו יבוצע בהתאם להסכמי המדיה על ידי משרדי הפרסום השונים שמפעילות החברות בקבוצה.

תקציב הפרסום של קבוצת בזק ב-2007 עמד על כ-8 מיליון דולר. מתוכם, הנתח של אדלר חומסקי עמד על כ-5 מיליון דולר ושל יהושע TBWA עמד על כ-3 מיליון דולר (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, מסר בתגובה: "אני מודה מאד לצוות המסור ממשרד הפרסום יהושע TBWA בכלל, ולרמי יהושע, המוביל את המשרד, בפרט, על שנים של הליכה משותפת עם בזק ועל בנייה מוצלחת לאורך שנים של מותג האינטרנט של החברה המתקרב כיום למיליון לקוחות. אנחנו מעריכים מאוד את המשרד ויכולותיו בתחומי האסטרטגיה, הקריאיטיב והטיפול בנו כלקוח. נהנינו יחד משנים של שיתוף פעולה פורה ומוצלח ביותר. השינוי המיתוגי שעברה בזק הביא לצורך במיקוד מאמצי הפרסום אצל חברה אחת, ואדלר חומסקי המלווה אותנו שנים עם עבודה מצויינת, נבחרה להוביל מהלך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully