וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישמית: קשת של ורטהיים

יעל ולצר

9.4.2008 / 18:36

נחתמה עסקת מכירת מניות הזכיינית למוזי ורטהיים וחיה למלבאום. העסקה נחתמה על פי שווי חברה של 44 מיליון דולר

עכשיו זה חתום: אתמול בערב נחתם הסכם על מכירת מניותיו של חיים סבן ב"קשת" למוזי ורטהיים ולחיה למלבאום. כך נודע ל-TheMarker.

העסקה נחתמה על פי שווי חברה של 44 מיליון דולר. 16% מסך 29% מניותיו של סבן (ביחד עם שותפו, יינון קרייז, שמחזיק בכ-5% מהמניות), יעברו ללמלבאום, והיתר יעברו למוזי ורטהיים, שהפך מאתמול בערב לבעל השליטה ב"קשת".

עד היום החזיק ורטהיים ב-38% מהמניות, ולאחר רכישת 13% ממניות סבן, הגדיל את שליטתו ל-51% - מקסימום השליטה המותרת בזכיינית. בהתחשב בכך שאודי אנג'ל מחזיק ב-51% ממניות "רשת", אם אכן יתקיים מיזוג בין שתי הזכייניות, מיזוג עליו מדברים רבות באחרונה, אמורים שני בעלי השליטה להגיע להסכמה, מי מביניהם יהיה בעל השליטה המרכזי בגוף השידור המשותף, לכשיקום, או להסדר אחר.
כזכור, החליט חיים סבן למכור את מניותיו ב"קשת" בשל בעיות רגולטוריות, בהיותו בעל השליטה בבזק. אלא שלהסכם קדמו השערות רבות לגבי זהות הרוכש, שבסופו של דבר הסתברו כלא נכונות, ביניהם הסברה שאת מניות סבן ירכשו למלבאום ומשה אדרי, מבעלי יונייטד קינג וסינמה סיטי, במשותף.

בתחילת החודש נודע כי ורטהיים ולמלבאום הם רוכשי האחזקות של סבן, אולם החתימה היתה על מזכר הבנות בלבד, ונדרשה חתימה סופית לשלב הטיוטות, שאכן התקיימה אתמול. עם זאת, גורמי תקשורת אמרו לדה-מרקר, שלמרות שהחתימה בין הצדדים כבר נעשתה, עדיין נדרשים לכך אישורים נוספים, כמו אישור הרשות השניה, בהתאם לחוק ולדרישות הרגולציה. לכן יועבר לרשות החוזה החתום, ובתוך זמן קצר אמורה הרשות השניה לאשר את ההסכם. גורמי התקשורת העריכו כי לא תהיה כל בעיה בכך.

מקשת נמסר: "אכן החתימה התקיימה. אנחנו מברכים על המוגמר". חיה למלבאום סירבה להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully