וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ימצמץ ראשון?

ענת קם

10.4.2008 / 0:12

נמשכת חלופת המכתבים בין האלוף שטרן לעמנואל רוזן. שטרן מסרב להתנצל: "רוזן יצא למסע ציד ביום שמש קופחת, כשגוש חמאה על ראשו"

ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל האלוף אלעזר שטרן הגיב לדרישתו של עמנואל רוזן כי יתנצל בפניו לאחר ששטרן טען כי רוזן ניסה לשלב את בנו ביחידת דובר צה"ל. באמצעות עורך הדין אלי זוהר הודיע האלוף שטרן לבאי כוחו של רוזן כי אין הוא מתכוון להתנצל בפניו מאחר שלטענתו הם תואמים את המציאות כהווייתה ואף כותב כי מן הראוי שרוזן יתנצל בפניו.

במכתב מפורטת השתלשלות האירועים, החל מפנייתו לכאורה של רוזן לקצינה בדובר צה"ל במהלך מלחמת לבנון השנייה ועד שהמידע בדבר פנייתו הגיע לאלוף שטרן. עוד מצוין, כי כל האירועים מגובים בתצהירים של שתי קצינות שהיו מעורבות בפרשה.

בסיכום נכתב: "ראוי גם ראוי הוא שהציבור ידע, כי מר רוזן, אחד מאנשי התקשורת הבכירים במדינת ישראל, אשר 'עשה כותרת' מהתבטאויותיו של אלוף שטרן, חטא בכך, שניצל את קשרי עבודתו ההדוקים עם יחידת דובר צה"ל, וניסה לפעול ל'בירור' האפשרות כי בנו ישובץ ביחידה זו, ובמילים אחרות - לפעול לשיבוצו של הבן ביחידה. עוד חטא מר רוזן בכך, שלא גילה לקהל מאזיניו את העניין האישי שיש לו באלוף שטרן ובאגף משאבי אנוש שאלוף שטרן עומד בראשו. מר רוזן יצא למסע ציד, ועיניו תרות אחר אלוף שטרן... מוזר הוא, כי בחר לעשות כן ביום שמש קופחת, כשגוש חמאה גדול על ראשו."

עמנואל רוזן אמר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול עורך הדין אלדד יניב. אין לי צל צלו של ספק שאלעזר שטרן ייאלץ להתנצל בסופו של דבר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully