וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב לנתניהו: הפרד ומשול

ענת קם

10.4.2008 / 18:34

מעריב יזמן את נתניהו להעיד בתביעת הדיבה שלו נגד העיתון. העיתון דורש מנתניהו לא לתאם עדויות עם רעייתו ולא לשוחח עמה בנושא

מעריב פנה לחבר הכנסת בנימין נתניהו והודיע לו כי בכוונת העיתון לזמנו להעיד במסגרת תביעת הדיבה שהגישה רעייתו שרה נגד העיתון. באמצעות עורך הדין עמית דולב, טען מעריב בפני נתניהו ועורך דינו יעקב וינרוט, כי מאחר שיש לו ידיעה אישית בפרשות המוזכרות בתביעתה של רעייתו, יסתייע בעדותו על מנת להוכיח את טענות העיתון.

עוד דורש מעריב מנתניהו לא לתאם עדויות עם רעייתו בפרשה ולא לשוחח עמה בכל נושא הקשור בכתבי התביעה וההגנה או בנושאים עליהם יידרש להעיד. כמו כן, נדרש נתניהו לא לשוחח עם עורך דינו יעקב וינרוט בנושאים בהם עוסקת התביעה, מאחר שהוא בא כוחה של רעייתו במשפט.

כמו כן, נכתב: "מעריב מתכוון להתגונן נגד התביעה, בין היתר, באמצעות הבאת ראיות שיוכיחו, כי הטענות שבכתב התביעה אינן נכונות, כי הפרסומים שפורסמו אודותיך ואודות רעייתך היו מוצדקים ומוגנים, וכן באמצעות ראיות שיוכיחו פרשיות המלמדות, על כך שלרעייתך אין שם טוב וכי לא נגרם לה הנזק שלקיומו היא טוענת."

לפני כחודשיים הגישה שרה נתניהו תביעת דיבר על סך מיליון שקלים נגד העיתון, בגין פרסום ידיעות שלטענתה, מהוות חלק מקמפיין של העיתון נגד נתניהו כדי לחבל בסיכוייו להיבחר לראשות הממשלה. בכתב ההגנה שהגיש מעריב לאחרונה, נכתב כי נתניהו מסתתר מאחורי גבה של רעייתו "כדי לסכל ביקורת עיתונאית לגיטימית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully