וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורד מי ששורד אחרון

ענת קם

10.4.2008 / 19:21

בכיר בערוץ 10 מגיב לראשונה על תחקיר "הישרדות" שיתפרסם מחר בידיעות ולנו יש עוד הזדמנות לשים תמונות של נעם טור. לא תקליקו?

בערוץ 10 משיבים מלחמה ומגינים על ביצת הזהב שלהם. לקראת פרסום תחקיר ידיעות אחרונות שטוען לחשוף את "הבלוף" שמאחורי הפקת "הישרדות" אומר היום בכיר בערוץ 10: "מאחר שבמדינת ישראל אין באמת בעלי הון או אנשי שלטון שיש מה לפשפש במעשיהם, ומאחר והמצב במדינה הוא כזה שלעיתונות אין באמת מה לבדוק שמחנו לגלות שידיעות אחרונות הקדיש חצי ממוסף הכרומו המיוחד שלו לעלילות מרינה ודן מנו. מעולם לא זכתה תוכנית ריאליטי לכזה טיפול יסודי ומעמיק, ובעיקר פרופורציונאלי ולא כזה שמביך את העיתון או מגזים, חלילה, בבדיקת כל פריים שהיה בתוכנית".

תחקיר "7 ימים" שמתפרסם מחר הוא אינו הראשון שמתיימר לחשוף את האמת שמאחורי הפקת הריאלטי המדובר של ערוץ 10, אולם יש להניח כי מעטים ירשו לעצמם להחמיץ הזדמנות לעוד כמה פריימים של נועם טור בתחתונים, וכך גם וואלה! ברנז'ה. אותו בכיר בערוץ 10 אף הוסיף: "השאלות בתחקיר הן שאלות גורליות, ואנחנו מתפלאים על העורך ניר חפץ שהקדיש לכך רק גיליון אחד ולא סדרת כתבות מיוחדת. כבר יומיים מככבים כוכבי הישרדות בעמודים הראשונים של ידיעות, והם גם על השער של מוסף הדגל של ידיעות. אין לי אלא להעריך את האומץ העיתונאי שכרוך בהחלטה לשים את נעם ונעמה על השער, החלטה מאוד לא פופוליסטית, שעלולה לפגוע במכירות, ובכל זאת, מטעמים עיתונאיים לוחמניים, אנשי ידיעות לקחו אותה על עצמם והלכו על כך בגדול.

"אני מקווה שידיעות ימשיך לעמוד בראש העיתונות הלוחמת עוד זמן רב ושמח שידיעות תומך בגל הירוק ומצטרף למחזור".

עורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות ניר חפץ סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully