וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכון לפי בחירה

ענת קם

13.4.2008 / 16:23

HOT תשתף פעולה עם הפקת המחזמר HIGH SCHOOL MUSICAL, צופי הכבלים יוכלו לפתח התמכרות כבר מתחילת חודש מאי

שיתוף פעולה בין HOT למחזמר HIGH SCHOOL MUSICAL . צופי הכבלים ילוו החל מה-5 במאי את כוכבי המחזמר, במהלך החזרות למופע שיעלה בתחילת אוגוסט.

במסגרת שיתוף הפעולה, תעלה קטגוריית חינם ב- HOT VOD תחת הכותרת:HIGH SCHOOL MUSICAL בישראל, וכן יינתנו הטבות בלעדיות ללקוחות HOT, בהן, מבצע כרטיסים למחזמר, משחקים אינטראקטיביים ועוד. הקטגוריה שתופק על ידי ערוץ ג'טיקס, תכיל את עולם התוכן של המחזמר החל משלבי האודישנים, ההכרזה על בחירת נבחרת הכוכבים הטרייה, ראיונות אישיים עם הכוכבים ועם הצוות המקצועי. ועוד.

על המחזמר ינצח במאי מחזות הזמר סטיבן דקסטר, שביים את "מרי לו" בתיאטרון "הבימה". אמיר פיי גוטמן ישמש יד ימינו של דקסטר והוא ילווה וינחה את הכוכבים בכל שלבי ההכנות והחזרות.

התכנים יעלו כאמור באופן בלעדי ב- HOT VOD למשך חודשיים, ובהמשך יעלו חלק מהתכנים במקביל גם בערוץ ג'טיקס. שיתוף הפעולה יכלול קמפיין פרסום רחב היקף במדיות השונות.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המותג המצליח בעולם בקרב הילדים והנוער, ופועלים לחיזוק עולמות הילדים והנוער על מסכי HOT עם ערוצים חדשים שעלו בימים אלה ותכני פסח חינם לילדים
ב- .HOT VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully