וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי פרידמן ימונה לסגן יו"ר ערוץ 10

יעל ולצר

14.4.2008 / 15:02

יכנס לתפקיד לאחר שיסיים את תפקידו כמנכ"ל הערוץ. איריס בק היא אחת מהמועמדים המובילים לתפקיד המנכ"ל במקומו של פרידמן

בעלי המניות של ערוץ 10 החליטו למנות את מודי פרידמן לסגן יו"ר פעיל של הערוץ לאחר שיסיים את תפקידו כמנכ"ל הערוץ, ולאחר שיבחרו את המנכ"ל הקבוע במקומו. כך נודע ל-TheMarker. טרם נקבעו תנאיו של פרידמן כסגן היו"ר, לרבות גובה השכר, אבל ברור שהוא ימשיך לקחת חלק בהחלטות האסטרטגיות והכלכליות של הערוץ, אם כי האחריות תרד מכתפיו. את תפקיד יו"ר הערוץ ממלא יוסי מימן, שהוא בעל המניות העיקרי בערוץ, שמשמש גם כיו"ר הדירקטוריון של הערוץ.

אתמול נחשף ב-TheMarker כי איריס בק היא אחת מהמועמדים המובילים לתפקיד המנכ"ל במקומו של פרידמן. אלא שבק עדיין לא נתנה הסכמתה לכך, לאחר שיחות שנערכו עימה בנושא לפני מספר שבועות. גורם תקשורת הוסיף היום ל-TheMarker: "בערוץ מעדיפים לקחת מנכ"ל בעל רקע והבנה בתחום התוכן ובתחום הכלכלי גם יחד, ולכן בעלי המניות רוצים את איריס בק. עם זאת, גם מועמדותם של יוסי לובטון, לשעבר סמנכ"ל השיווק של HOT, ושל יוסי ורשבסקי, מנכ"ל 'הארץ', ממשיכה להיבדק".

כאמור, עוד לפני בחירת המנכ"ל החדש, כבר הסכימו ביניהם בעלי המניות ופרידמן, על הישארתו בערוץ, כל זמן שירצה בכך, בתפקיד סגן יו"ר פעיל של הערוץ. עדיין לא נקבע מועד לחילופי התפקידים, וגורמי תקשורת שיערו שההחלטה תיפול בשבועות הקרובים. במקביל נודע כי פרידמן ייפגש היום עם מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה, בעקבות ההסכם שגיבשו זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, וערוץ 10, עם היוצרים. עוד נודע כי סמירה מבקש לבדוק עם מנכ"לי הזכייניות, פרידמן, אבי ניר (קשת) ויוחנן צנגן (רשת), כיצד בדעתם ליישב את ההסכם, וכדי לאשר או לשלול את מזכר ההבנות בין הזכייניות ליוצרים, שהתגבש בסוף החודש שעבר, ושחלקם כבר חתמו עליו.

על פי מזכר ההבנות, בתמורה לביטול חובות עבר, תוקם קרן שתכליתה פיתוח הפקות סוגה עלית בטלוויזיה בהיקף של כ-2.5 מליון שקלים לשנה לחמש שנים. במזכר החדש מתחייבות הזכייניות להשקיע סכומים בגובה של מאות אלפי שקלים בתוכניות דרמה ותעודה.גורם ברשות השניה אמר: הרשות השניה לא תאשר את ההסכם הזה, כל עוד היא לא בדקה אותו ולא הבינה מה עומד מאחורי הדברים. מנשה סמירה ייפגש עם מנכ"לי הזכייניות, ורק לאחר שיבין את הדברים, יחולט אם לאשר או לשלול את ההסכם. מהרשות השניה ומערוץ 10 סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully