וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ 10

ענת קם

14.4.2008 / 16:23

העונה החמה בערוץ 10: שלוש תכניות ריאלטי, כלה מאוקראינה, עונה שניה ל"המקום", וירון לונדון שמתכונן לכל צרה שלא תבוא

ערוץ 10 הציג היום את עונת שידורי הקיץ שתחל במהלך חודש מאי, סמוך לשידור גמר "הישרדות". הפקות המקור כוללות שלוש תכניות ריאליטי, שלוש דרמות, חמש תכניות דוקומנטריות ושלוש תכניות הומור וסאטירה. במסגרת הרכש, ישודרו תשעה עשר משחקים מטורניר הכדורגל יורו 2008 וכן שני משדרים עולמיים מיוחדים בנושא איכות הסביבה.

בערוץ בונים על ריאלטי גם לקיץ המתקרב: שתי תכניות חדשות יעלו בערוץ: "נקמת המחוננים" בהנחיית אלי אילדיס ובהפקת JCS, התכנית תפגיש שנים עשר ילדים מחוננים שיתחרו במשימות שונות על תואר "הגאון הבא של ישראל" ובמלגות ללימודים אקדמאים. "היפה והחנון" המיובאת תפגיש בין בחורות יפות ונערים חכמים אשר יצוותו לזוגות ויתחרו באתגרים שונים תוך גישור הפערים. את הסדרה ינחה פיני טבגר ומפיקים אבוט-רייף-המאירי. "לרדת בגדול" תחזור לעונה שלישית.

בין הדרמות שישודרו הקיץ תעלה הסדרה החדשה "הכלה מאוקראינה", המספרת את סיפורה של אנה שהוזמנה על ידי רפתן בודד במפגש עולמות על רקע קיבוץ בהפרטה. את הסדרה יצר ציון רובין ומפיקים אולפני הרצליה. כמו כן, תשודר עונה שנייה לסדרה "המקום" של אבי כהן ושלמה משיח ובהפקת JCS. בנוסף, ישדר ערוץ 10 שתי העונות של "לא הבטחתי לך", של yes.

צחוקים ודוקו

במסגרת ז'אנר ההומור והסאטירה, תשודר התכנית "מקום לדאגה", תכנית מערכונים צינית ומורבידית שתציג מערכונים שאינם רק בידור מיידי. את הסדרה יצר ימי ויסלר לצד רנן מוסינזון, מעיין בלום ועודד סמו ובהפקת מטר פלוס. תכנית המערכונים "גם להם מגיע" של עוזי וייל וערן פיין תמשיך עם תכניות נוספות וכן תשודר עונה נוספת של "לא לפני הילדים".

בעונת הקיץ יושם דגש על התחום הדוקומנטרי עם חמישה פרוייקטים תיעודיים. "ניצן הורוביץ מחפש את המחר" היא סדרה של ששה סרטים דוקומנטריים שיצר ניצן הורוביץ, עורך חדשות החוץ של חדשות 10, "התרחיש", דוקו פיקשן בהנחיית ירון לונדון ובהפקת שמיים הפקות, שמציגה תרחישים אפשריים לאירועים שעלולים להתרחש במדינת ישראל כגון רעידת אדמה ועוד. "מה הורג אותנו", סדרת תחקירים חדשה בהנחיית אורנה בן דור ובשיתוף פרופסור רפי קרסו, הסדרה מציגה את האמצעים האמורים לשפר את חיינו ובהם תרופות מצילות חיים, תקשורת מיידית וכדומה לצד הסכנות הטמונות בהם."בלדרים", בהפקת טרבלסי הפקות ובבימוי אבידע לבני, תעקוב אחר הישראלים האחראים לסחר בכדורי אקסטזי ואחר משפחותיהם. בנוסף לחמש הסדרות החדשות, ישודרו פרקים נוספים בסדרת התחקירים התיעודית של אושרת קוטלר.

ליאת פלדמן, מנהלת התכניות של ערוץ 10, אמרה היום: "ערוץ 10 יכול היום לקחת סיכונים שלא בטוח שערוץ מסחרי יכול לקחת. הישרדות הפתיעה גם אותנו בעומק ובתהודה שהיא עוררה. הדבר היחיד שאנחנו מצטערים עליו בסיכום עונת החורף הוא ש 'מתי נתנשק' נגמרה אחרי שלושה עשר פרקים בלבד."

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully