וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שיאייתו נכון

ענת קם

14.4.2008 / 17:38

גם ברבעון הראשון של 2008 מוביל ארקדי גאידמק בכותרות העיתונים. בנק הפועלים עם שוויון בין הכותרות החיוביות לשליליות

בנק הפועלים וארקדי גאידמק זכו לכותרות הרבות ביותר ברבעון הראשון של 2008. על פי נתוני "יפעת מחקרי מדיה" עולה כי לבנק הפועלים איזון בין האזכורים החיוביים לשליליים ובסך הכל 352 אזכורים בכותרות. במקום השני חברת מיקרוסופט, בפער ניכר מבנק הפועלים עם 286 אזכורים. חברת טבע, הרביעית הדירוג, היא החברה עם מספר הכותרות החיוביות הגבוה ביותר, 144 וחברת חפציבה, העשירית בדירוג, היא החברה עם מספר הכותרות השליליות הגבוה ביותר, 80. גוגל במקום החמישי ויאהו מיד אחריה בהפרש קטן.

בטבלת עשרת האישים שזכו למספר האזכורים הגבוה ביותר שוב יש רק אנשי עסקים. גאידמק מוביל את הטבלה עם 213 אזכורים. אנשי העסקים שי אגסי ורמי לוי נכנסו לראשונה לעשירייה המובילה, אגסי זכה לחמישים וארבעה אזכורים ולוי לארבעים ושמונה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "מנתוני המחקר הרבעוני עולה באופן ברור כי חברות הטכנולוגיה מייצרות נפח לא מבוטל של תקשורת, ולראיה מיקומם של מיקרוסופט, גוגל ויאהו בעשירייה הראשונה של החברות המוזכרות בעיתונות הישראלית, ומיקומו של אתר פייסבוק במקום הארבעה עשר. שני אנשי עסקים שהצליחו להיכנס לעשירייה המובילה באזכורים בכותרות הרבעון, הם שי אגסי יזם המכונית החשמלית הבלתי נלאה ורמי לוי שקפץ לליגת העל של הקמעונאים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully