וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2008 - לא שנה להעלאות

ענת קם

14.4.2008 / 18:52

נציגי ועד עובדי הארץ נפגשו עם מנכ"ל העיתון יוסי ורשבסקי שאמר להם כי השנה הקרובה צפויה להיות קשה לעיתון

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, אמר בפגישה עם נציגי העובדים כי השנה הקרובה צפויה להיות קשה לעיתון וכי לא יינתנו תוספות שכר במהלכה. הדברים נאמרו במסגרת פגישה בין ורשבסקי לבין וועד עיתונאי הארץ, שהתקיימה בשבוע שעבר. הועד הציג בפגישה זו את דרישותיו בענייני שכר, כפי שגובשו עם העובדים ותוך התחשבות במצב העיתון.

דרישות הועד כוללות עדכון שכר אחת לשנה בצמוד למדד ותוספת שני אחוזים עד תקרה של מאה וחמישים שקלים לעובד, תוספת של עד מאה שקלים לשנה לעיתונאים שלא קיבלו תוספת שכר בחמש שנים האחרונות, החזרת השכר לרמתו לפני הקיצוץ לעיתונאים ששכרם קוצץ ב-2003 ואשר מאז לא קיבלו תוספת שכר כלל, או קיבלו תוספות קטנות מהקיצוץ וקביעת רצפת שכר למשרות השונות, כולל העלאות בתום תקופת זמן נתונה ותוספות לעיתונאים שכותבים גם עבור האתר.

ורשבסקי טען בפגישה כי ביוזמתו הועלה שכרם של כל המשתכרים שכר מינימום בעיתון והיום השכר הנמוך ביותר למשרה מלאה הוא שכר מינימום ועוד מאתיים שקלים. חברי הועד שנכחו בפגישה ציינו כי עובדי הארכיון משתכרים שכר נמוך ביותר, ורשבסקי אמר כי חלקם קיבלו תוספות בשנה האחרונה, אולם לא ניתן כרגע לשלם יותר. עם זאת, ורשבסקי הסכים עם נציגי הועד על הבעייתיות בנושא התחלופה הגבוהה של הגרפיקאים בעיתון והציע לגבש הצעת ייעול משותפת כדי שאפשר יהיה להעסיק פחות גרפיקאים בשכר גבוה יותר.

ורשבסקי הודיע לנציגי הוועד כי ההחלטה הסופית בכל עניין נמצאת בידיו של מו"ל העיתון, עמוס שוקן. ביום רביעי הקרוב ייפגשו נציגי הועד עם שוקן וורשבסקי להמשך הדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully