וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי סדר

ענת קם

15.4.2008 / 12:25

ועד העיתונאים בטלוויזיה קורא לעובדים להחרים את הרמת הכוסית לחג: "בכך נבהיר להנהלה שאנחנו עובדים ולא עבדים"

ועד העיתונות בטלוויזיה קרא לעובדיו להחרים את הרמת הכוסית לרגל החג המתוכננת למחר. במכתב שנשלח היום לכל העובדים, נכתב כי הנהלת רשות השידור נקטה לאחרונה "צעדים כוחניים שחצו כל קו אדום" שאינם מקובלים ביחסי עבודה וכי גם בעבר לא ננקטו צעדים חריפים כל כך.

עוד נכתב: "ההחלטות האחרונות בנוגע לקיצוצים בשעות הנוספות, הפרות ההסכמים החד צדדיות, קליטת עשרות עובדים חדשים בזמן שהרשות טוענת לקריסה כלכלית ועוד. לכל זאת נוספה החלטה תמוהה, מעוררת מחלוקת ומתריסה כי חלוקת השי לפסח תתבצע באופן לא שוויוני, תוך ניסיון נפסד לפלג בינינו ולבדל אותנו האחד מן השני... בכך נבהיר להנהלה שאנחנו עובדים ולא עבדים"

גם אגודת העיתונאים של רשות השידור קוראת להחרים את הטקס מחר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה העיתונאים מוחים על הקיצוץ החד שביצעה הנהלת הרשות בשווי השי לחג, לא יחלקו את השי לעיתונאים וממליצים להם שלא לקחת את תווי השי מנציגי ההנהלה.

חיקה גינוסר, יושב ראש אגודת העיתונאים: "הנהלת הרשות ממשיכה בצעדים חד צדדיים ופוגעת בעובדיה המסורים. לא נשתתף בחלוקת השי המגוחך ונמליץ לעובדים שלא לקחת אותו בעצמם."

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר בתגובה לדברים: "אנחנו מקווים שהעובדים יגלו בגרות, ידעו לעשות את ההפרדה ויגיעו להרמת הכוסית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully