וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כבר צהרים?

ענת קם

15.4.2008 / 15:11

אורן וייגנפלד יגיש מדי יום ב-13:00 מבזק חדשות שישודר באתרי האינטרנט של רשת וקשת, גם לנענע 10 יש מבזק

חדשות ערוץ 2 תשדר מהדורת חדשות בת שלוש דקות בהגשת אורן וייגנפלד, שתשודר באתרי האינטרנט של זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת. המהדורה תשודר בימי השבוע בשעה אחת בצהריים ולאחר מכן ניתן יהיה לצפות בה בשני האתרים. במהדורה יובאו כותרות החדשות שהגיעו למערכת חדשות ערוץ 2 משעות הבוקר ועד לשעת השידור, ויושם דגש על חומרי וידאו שצולמו בארץ וברחבי העולם בשעות הבוקר והצהרים.

אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות מסר: "לצרכני החדשות בישראל נוסף ממחר מוצר חדשני וייחודי. מהדורה קצבית הסוקרת את האירועים המרכזיים בחדשות הבוקר והצהריים. כמו בתחומים האחרים, כך גם באינטרנט אנחנו מתכוונים להיות ראשונים ומובילים. בשנה האחרונה הפכו חומרי הוידאו באינטרנט למצרך מבוקש על-ידי הגולשים וזה נתון שאנחנו מתחשבים בו מאוד."

לפני כשבועיים העלתה נענע 10 לראשונה את "החדשות בשתי דקות", מבזקי יום המשודרים בשלב זה בין פעם לפעמיים ביום, בשעות הצהרים, ומביאים את חדשות השעה עם חומרים עדכניים שזרמו למערכת חדשות 10. המוצר הוא פרי פיתוח של נענע 10 בשיתוף חדשות 10, והוא ארוז תחת המיתוג של חברת החדשות. בנענע 10 אומרים כי כבר בעתיד הקרוב יתרחבו השידורים לארבעה מבזקים בכל יום, שימלאו את החסר בין המבזק האחרון של חברת החדשות של 10 ב-9 בבוקר, לתכנית "חמש עם רפי רשף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully