וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיו שם כשזה יקרה

ענת קם

15.4.2008 / 16:36

עם תום חוזה ההתקשרות בינה לבין ספורט 5, מבקשת HOT הצעות להפעלת ערוץ ספורט פתוח. ההערכות: החוזה עם ספורט 5 יוארך

חברת HOT מבקשת היום הצעות להפקת ערוץ ספורט בחבילת הבסיס וערוץ ספורט בתשלום. חוזה ההפקה בין HOT וערוץ ספורט 5, המפיק כיום את הערוצים 5 ו +5 עבור HOT, צפוי להסתיים בסוף שנת 2008. החוזה של ספורט 5 עם yes הוארך לפני כשנה במסגרת הסכם ארוך טווח. הזמנה זו מאפשרת לחברת צ'רלטון, המשדרת עתה רק בערוצים בתשלום, לגשת למכרז ולשדר את תכניו בערוץ פתוח.

כל הצעה חייבת לכלול התחייבות להפיק את הערוצים עבור המזמין למשך שלוש שנים עם אופציה להארכה. המציע נדרש לכלול בהצעתו מפרט תוכן, הכולל תיאור מפורט של תכני הערוצים ולוח השידורים. המציע גם יציג בהצעה את יכולתו להתקשר עם גורמים מקומיים ובינלאומיים לרכישת זכויות לשידור אירועי ספורט מרכזיים וכן יידרש לעמוד בהוראות הדין, לרבות החלטות המועצה לשידורי כבלים ולוויין החלות על הפקת הערוצים.

גורמים בענף מעריכים כי כי ההתקשרות בין HOT לבין ערוץ הספורט תמשך מאחר שבידי הערוץ זכויות שידור של ענפים רבים ואטרקטיביים כמו ליגת העל הישראלית בכדורסל, ליגת האלופות בכדורגל ועוד. הערוץ מחזיק בזכויות השידור של ענפים אלו ואחרים למשך השנים הקרובות ולא תהיה אפשרות לחברה אחרת לשדרם. בנוסף, ההסכם על שידור הערוצים LIVE+5 ו GOLD+5 לא יסתיים בשנה זו וככל הנראה לא ייווצר מצב בו ערוצים אלו ימשיכו להיות משודרים לצד ערוץ פתוח שבהפעלת חברה אחרת.

רון הרמלין, מנהל הערוצים של HOT מסר: "עם סיומה של התקשרות ממושכת בת 5 שנים, החלטנו להעמיד את חוזה הפקת ערוצי הספורט לתחרות ולבחון את המחיר ואת האפשרות להשביח את המוצר הניתן ללקוחותינו. HOT מציעה היום מוצר ספורט טוב אבל אנחנו מאמינים שתמיד יש מקום לבדוק דרכים לשפר את המוצר ואת עלותו."



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully