וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ירימו

ענת קם

16.4.2008 / 13:23

מנכ"ל רשות השידור הודיע היום במכתב לעובדים על ביטול הרמת הכוסית לחג בעקבות כוונת הוועדים להחרים את הארוע

הנהלת רשות השידור החליטה לבטל את הרמת הכוסית לרגל חג הפסח, זאת בעקבות הודעות הועדים כי יחרימו אותו. מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר שלח היום לעובדי הרשות מכתב בו טען כי אין קשר בין המצב של הרשות והטקס וכי ביטול הטקס מצער אותו. בפניה לעובדים התייחס שקלאר למצב הרשות והקשר עם עובדיה על רקע חג הפסח:

"חג הפסח מאפשר בעצם לכולנו לבדוק ולבחון אם אנו מאמצים את ההזדמנויות הניתנות לנו, או מחמיצים את גודל השעה. אין ספק שמבחן זה נכון לכל עת אך במיוחד בימים של מעבר (לא בכדי חייב פסח להיות בתקופת האביב כעונת מעבר) ומשבר. נדמה לי שאבחנה דקה זו נכונה, לימים הללו, לעובדי רשות השידור, שחייבים להפנים כי, אם חפצי חיים אנו ולא רוצים לחוש תחושת החמצה, נכון הוא לעשות הפרדה בין טפל לעיקר.

"קשה להיות בן חורין ללא מודעות עצמית, על הטוב ועל הרע, על החשוב יותר והפחות חשוב. צריך להבין שההליכה בדרך, מצריכה לעיתים לשלב ידיים, מחייבת בגרות ובשלות לויתורים, כדי שהפסדנו ייצא בשכרנו. צר לי על ההחמצה. אני מקווה שאין בהחרמה ביטוי לכך שאנחנו מחמיצים את גודל השעה, המאפשר לרשות השידור לצאת לדרך חדשה, עם המחיר הכרוך בכך".

אחיה גינוסר, יו"ר ועד העיתונאים ברשות אמר בתגובה למכתב: שקלאר בא פועל באופן חד צדדי, אני לא הבנתי שום דבר מהמכתב שלו. זו התפלפלות סתמית שלא אומרת כלום. אם הוא חושב שלקראת חג הפסח היה צריך לנהוג אחרת, גם אנחנו חושבים כך. לא היה צריך לבטל את השי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully