וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל השיווק של תפוז פורש

מעיין כהן

16.4.2008 / 14:09

צחי שטיין כיהן בתפקיד שנה וחצי והיה אחראי בין הייתר על הובלת שיווק הפלטפורמות הקיימות

צחי שטיין, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בתפוז, פורש מתפקידו. שטיין כיהן בתפקיד כשנה וחצי, לאחר ששימש יועץ לתפוז במשך מספר חודשים. במסגרת תפקידו בתפוז היה שטיין אחראי על הובלת שיווק הפלטפורמות הקיימות, השקת אפליקציות חדשות, יצירת שיתופי פעולה ושותפות בהובלת אסטרטגיית החברה. בנוסף היה אחראי על מכירות המדיה של תפוז באינטרנט ובאורנג' מדיה.

שטיין אמר היום: "תפוז אנשים הובילה בישראל את תחום הקהילות עוד לפני שהמונח ווב 2.0 היה שגור בפי כל גולש ומפרסם, וכמובן ידעה לשמר את המובילות לאורך זמן. תפוז הוא מותג אינטרנטי, מהחזקים בישראל, שמייצר רמת מעורבות גבוהה ביותר אצל הגולשים. אני משוכנע שתפוז תמשיך למנף קדימה את נכסיה".

שטיין מסר עוד כי הוא בוחן בימים אלו מספר הצעות בתחום האינטרנט והסלולר, ובמקביל הקמת מיזם בתחום השיווק הסלולרי. לדבריו, "לצורך הקמת המיזם אני בוחן את ההיתכנות העסקית וכן מספר גופים היכולים להוות שותפים אסטרטגיים בעלי תרומה משמעותית".

דורון ליבשטיין, יו"ר תפוז, מסר: " לצחי ניסיון אדיר שתרם לתפוז בבניית האסטרטגיה האינטרנטית והשיווק, ובא לידי ביטוי בחיבור בין השירותים הרבים שתפוז מעניקה ללקוחותיה אשר כולם מושקים בימים אלה, אנו מודים לצחי על תרומתו לחברה ומאחלים לצחי הצלחה בדרכו החדשה".

דן חן, המנכ"ל הנכנס של תפוז, מסר היום: "אנו מכבדים את רצונו של צחי לצאת לדרך עצמאית ומאתגרת, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully