וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה KORE?

מעיין כהן

16.4.2008 / 22:05

קשת בהכנות אחרונות לקראת עליית MAKO. הזכיינית סגרה עסקות פרסום שנתיות בשווי 2 מיליון דולר. בין המפרסמים: LG ואייס

בקשת נערכים לעליית אתר מאקו: מאקו סגר עסקות פרסום שנתיות בשווי 2 מיליון דולר עם כמה מפרסמים בולטים בתחומי המזון, תקשורת , OTC ופיננסים, וביניהם אייס ו-LG.

עוד נודע, כי בימים אלו מסיים האתר תהליך בדיקות עומסים לקראת עלייתו לאוויר, הצפויה בתוך מספר שבועות. השבוע החל גם סבב פרזנטציות של האתר בפני משרדי הפרסום האינטראקטיווי, ובשבוע שעבר נערכה הצגה רשמית ראשונה של האתר בפני עובדי קשת.

לפי הערכות בשוק קשת השקיעה באתר 6 10 מיליון דולר, והיא מעסיקה בו כ 120 עובדים. מדובר בהשקעה גבוהה, במיוחד על רקע ההאטה בהכנסות מפרסום באינטרנט, שהיתה מנת חלקם של אתרים רבים בשנה החולפת.

בניגוד לאתר קשת, מאקו יפעל כיחידת תוכן עצמאית, והוא עתיד להכיל גם ערוצי תוכן שאינם מבוססי טלוויזיה ותכני וידאו חדשים ותוכניות אולפן שיופקו במיוחד עבורו. בנוסף יכיל מאקו את אתרי קשת וביפ, המבוססים על התכנים המשודרים בערוצים וכן את אתר תוכן הגולשים "האמבטיה". האתר יהיה מבוסס וידאו, ויכלול ערוצי נישה ממוקדים, כגון: הורים, צעירים, בשלנים, גברים, נשים ועוד.

בקשת אישרו כי החלה הצגת האתר ומסרו בתגובה: "אנחנו נמצאים בהכנות קדחתניות לקראת עלייתו לאוויר של מאקו". לפני כחודש וחצי הודיעו קשת וחברת נטקס, המפעילה מנוע חיפוש ונסחרת בבורסה בתל אביב, על שיתוף פעולה אסטרטגי. לצורך העסקה, הופרדה פעילות נטקס בישראל מפעילותה הבינלאומית, והועברה לחברה נפרדת בשם נטקס ישראל. לחברה זו תיכנס קשת כשותפה ב 25% לפי שווי של 10 מיליון דולר אחרי הכסף, כלומר אחרי כניסתה של קשת לעסקה.

את התמורה עבור המניות, בשווי 2.5 מיליון דולר, תשלם קשת באמצעות שירותי פרסום ושיווק באינטרנט, בטלוויזיה ובסלולר.

  • עוד באותו נושא:
  • מקו
  • mako
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully