וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרן על המוקד(י)

ענת קם

17.4.2008 / 7:52

גורם המקורב לועדת האיתור לבחירת יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין: "נציבות שרות המדינה דוחפת למינויו של יאיר שטרן"

האם נציבות שירות המדינה מנסה לקדם מועמד מטעמה לתפקיד יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין? גורם המקורב לועדת האיתור לתפקיד טוען כי הפרסומים לפיהם ניצן חן הוא המועמד המוביל לתפקיד הינם ניסיון להסתיר את העובדה כי בנציבות מנסים לקדם את יאיר שטרן, הנחשב מקורב לנציב שמואל הולנדר והיה בעבר יועץ למועצה.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר הגורם: "הנציבות לא תתמוך בניצן חן כי הוא נכשל כישלון חרוץ כמנהל מחלקת החדשות של ערוץ 1. מוטי שקלאר בעצמו אמר את זה. הוא איש לא מבריק והניסיון לקדם את המועמדות שלו הוא רק הסוואה לקידום של מועמד אחר". אותו גורם הוסיף ואמר: "הולנדר פסל את עצמו מהועדה בגלל שהוא מקורב לחלק מהמועמדים, אבל מוטי אהרוני הנציג שלו שם, הוא עושה דברו כמו כל עובדי הנציבות. הוא פועל מאחורי הקלעים. יאיר שטרן מקורב לכל מיני גורמי ספורט ויש מי שחושב שאולי הוא יעשה סדר בתחום הזה."

מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה לדברים: "חבל שאותו אחד שהטיל רפש בנציבות מתבייש להזדהות בשמו". ממשרד התקשורת נמסר: "לוועדת האיתור אין 'דעה מוקדמת' על מתמודד זה או אחר. כולם שווים בפניה, ולכל אחד מהם עומד ניסיונו והאפשרות להרשים את חברי הוועדה בכישוריו וביכולתו למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר. בסופו של יום, לא כלי התקשורת, אלא, הוועדה היא שתאתר את המועמד הטוב ביותר ועליו תמליץ לשר התקשורת.

יאיר שטרן אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני הופעתי בפני הועדה וכמו כולם מחכה למסקנות שלה." ניצן חן סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully