וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חן בדרך לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלווין

אמיתי זיו

17.4.2008 / 14:55

ועדת האיתור במשרד התקשורת המליצה פה אחד על מינויו לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. אם ימונה, יאייש תפקיד שיותר משנה לא מאויש בקביעות

שר התקשורת אריאל אטיאס, קיבל היום ממרדכי מרדכי, יו"ר וועדת האיתור לבחירת יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, את המלצת הוועדה למועמדה לתפקיד. הוועדה המליצה פה אחד בפני השר אטיאס, למנות את מר ניצן חן לתפקיד יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין. באם ימונה חן, הוא יאייש תפקיד שכבר יותר משנה לא מאויש באופן קבוע. היו"ר הקודם במועצה לשידורי כבלים ולוויין היה עו"ד יורם מוקדי.

ניצן חן, 44, שימש כמנהל מערכת החדשות של הערוץ הראשון, עורך "מבט" ומגיש ובמאי סרטים דוקומנטאריים. מנימוקי הוועדה על בחירתה במר ניצן חן: "לאחר דיון מעמיק החליטה הוועדה פה אחד כי המועמד הראוי ביותר הוא ניצן חן וזאת בשל עיקרי הנימוקים הבאים: התרשמות מכישוריו הניהוליים, יכולת ניתוח וגיבוש אסטרטגיה, עבודה עם אנשים ונסיון עשיר בתחום התוכן וגישה ערכית לנושאים בהם עוסק התפקיד".

חן ידוע כמקורב לתנועת ש"ס, סיקר במשל שנים את המפלגה ואף כתב ספר על הרב עובדיה: "מר"ן. הרב עובדיה יוסף - הביוגרפיה". ידועה גם התקרית בה גירש אותו הרב עובדיה מחצרו בקריאה: "תצא בחוץ - עויין".

וואלה! ברנז'ה מוסיפה:

ניצן חן אמר היום בתגובה לדברים: "במידה ואבחר לתפקיד אני רואה בו שליחות ציבורית, המשך ישיר לעבודתי בשידור הציבורי במשך למעלה מ-20 שנה. הטלוויזיה הרב ערוצית היא משאב תרבותי שבו צופים מדי ערב כחמישים אחוז מהאוכלוסיה, אעשה ככל יכולתי כדי לשרת את הצופים והאינטרס הציבורי עומד לנגד עיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully