וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסונה נון גרטה

ענת קם

17.4.2008 / 17:52

מדוע לא הוכנסה כתבת קולי"ש וערוץ 1 לדיון בהתאחדות לכדורגל? גורם בהתאחדות: "לא היתה לה תעודת עיתונאי ספורט"

כתבת הספורט של קול ישראל וערוץ 1 שיר שגיא לא הורשתה להיכנס היום לדיון בהתאחדות לכדורגל שעסק בהתרחשויות במשחק הכדורגל של בית"ר ירושלים ביום ראשון האחרון. שגיא טוענת כי לא הורשתה להיכנס בעקבות אירוע קודם בינה ובין אנשי ההתאחדות. לפני כארבעה חודשים הגישה שגיא תלונה במשטרה נגד מנהל אצטדיון בלומפילד, איתן שור, באשמת תקיפה.

שיר שגיא אמרה לוואלה! ברנז'ה: "לא נותנים לעיתונאי במדינה דמוקרטית לסקר אירוע במוסד ציבורי בגלל גחמה של אדם פרטי, אילן יבלוקובסקי, מנהל אצטדיון רמת גן."

גורם בהתאחדות הציג לעומת זאת, תמונה שונה: "לשיר שגיא אין תעודת עיתונאי של ההתאחדות לכדורגל שמאפשרת לה להכנס לדיון. אמרו לה לחכות בזמן שבודקים אם תעודת עיתונאי של לשכת העיתונות הממשלתית מספיקה ובזמן הזה היא צעקה למנכ"ל ההתאחדות שהוא מושחת."

גיל לבנוני, דובר ההתאחדות לכדורגל, אמר בתגובה: "זאת אינה הפעם הראשונה שהגברת שיר שגיא מתנהגת בצורה שאינה הולמת בלשון המעטה ומשתמשת בביטויים לא מקובלים. הגברת שגיא, בשל התנהגותה והפרת כללים של התאחדות הכדורגל האירופית אינה מורשית להכנס למגרשי הכדורגל בישראל, בערוץ 1 ובקול ישראל מודעים לכך היטב. לערוץ 1 יש בדיון נציג וצוות צילום ומחלקת הספורט של קול ישראל מקבלת את המידע בצורה שוטפת. כדאי שהגברת שגיא תבחן קודם כל את עצמה וכל מי שמצוי במקצוע יודע על מה אני מדבר."

  • עוד באותו נושא:
  • שיר שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully