וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חגיגה בלי עוגה

רותם דרוב

21.4.2008 / 1:43

מיכל מינמר אפתה במשך שנים עוגות לבתי הקפה בשרון עד שהחליטה לעשות לביתה ופתחה את מיכליס בהרצליה

בית הקפה "מיכלי'ס" נפתח לפני כחודשיים בתחילת רחוב סוקולוב ההרצלייני. פתחה אותו הקונדיטורית מיכל מינימר שבמשך שנים מספקתת עוגות לבתי הקפה באזור ולאחרונה החליטה לעשות לביתה: "יש לי קונדיטוריה משלי, כבר שנים אני אופה עוגות למגוון של בתי קפה באזור השרון, ומוכרת בשווקי אוכל שונים, התחלתי לאפות מהבית ולאט לאט הרחבתי את המגוון עד שייסדתי קונדיטוריה משלי, אבל היו חסרים לי האירוח והאנשים, כי לעוגות שלי היו מתוודעים רק בבתי קפה של אחרים".

-למה דווקא בהרצליה?

"אני הרצליינית ורציתי לפתוח משהו שכונתי וחמים, חיפשתי הרבה זמן את הלוקיישן הזה, לא רציתי לפתוח בהרצליה פיתוח, היה חשוב לי שאנשים מהשכונה שלי יטעמו מהעוגות"

בין מבחר העוגות של מיכל אפשר למצוא את הפייבוריט שלה: עוגת פרג כבדה ועשירה (שלא עושה פירורים לטענתה) ב-50 שקל לקילו, או קרואסונים ורוגעלך תוצרת ידיה כמובן, שמחירם נע בין 50 ל-60 שקל לקילו. במקום יש גם עוגות מוס בטעמי תפוז, שוקולד, וקפוצ'ינו ועוגיות ועוגות ללא סוכר,

לכבוד פסח אפתה מיכל במיוחד עוגיות שוקולד צ'יפס וקוקוס כשרות ב-38 שקל לאריזה, או עוגת שוקולד לבן וקוקוס קלוי ב-35 שקל. קפה ומאפה עולים 16 שקל והאספרסו הוא של אילי.

"מיכלי'ס" סוקולב 2 פינת רחוב השרון
שעות פתיחה: א'-ה' 7:00 עד 20:00 יום ו' עד 16:00 טלפון 09-9500305

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully