וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומנגל

וואלה! ברנז'ה

24.4.2008 / 11:48

גלית גוטמן, ליאור אשכנזי, אלי אילדיס ואפרת רייטן ינחו את משדרי יום העצמאות בערוץ 10 ביממה של שידורים רציפים

המשדר המרכזי של ערוץ 10 ביום העצמאות יחל כבר בערב החג בשעה 21:00, בהנחיית גלית גוטמן, ליאור אשכנזי ואלי אילדיס. הם ימוקמו באולפן מיוחד בעיר דוד ירושלים ומשם יחלשו על כל המאורעות ברחבי הארץ: המשדר יביא קטעים נבחרים ממיטב ההופעות של ערב יום העצמאות: עברי לידר, ירמי קפלן, דנה ברגר, אריק ברמן, מאיה בוסקילה, אילנית, עידן יניב, טיפקס, מוניקה סקס, יוני בלוך, אביב גפן, בית הבובות, שייגעצ ועוד. מהצד יפרשן מיקי גבע במבחר דמויות אורחות.

כמו כן יגיש ערוץ 10 בשיתוף מטה ה-60 את התוצאות המקיפות של סקר ענק שנערך בימים אלו בעזרתו ידורגו נבחרי כל הזמנים של ישראל. הקטגוריות אשר עומדות לבחירה: הפוליטיקאי הבולט , האירועים המשפיע בתולדות המדינה, בדרן / הרכב הבידור, הסרט הישראלי, האישיות הכי ישראלית, הספורטאי, האישה הכי יפה, הגבר הסקסי, שיר הילדים, זמר וזמרת השישים.

תכנית נוספת בערוץ: 'הישראלי שלי' - מפגשים מיוחדים של שני אישים ישראלים מעולמות שונים בלוקיישן ישראלי האולטימטיבי מבחינתם. בין המפגשים: ירדנה ארזי ושירי מימון, אריה דרעי ושי גבסו, מירי מסיקה ונאווה ברק ועוד..

מצעד הפדיחות של כל הזמנים ישודר בלילה ובו ידרגו שי גולדשטיין ויעל לבנטל את הפדיחות של כל הזמנים מאז קום המדינה בשילוב עם פריצות חיות להופעות רוק עצמאות בראשל"צ. '

החגיגוץ ימשכו למחרת בתכנית שתגיש אפרת רייטן שתסתייע בכתבי חדשות 10 שיביאו דיווחים מהשטח. לאורך היום ישולבו פריצות חיות ממוקדים שונים ברחב הארץ. העורך הראשי של יום השידורים: יוסי אליאס; מפיקה ראשית: נאווה סימן-טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully