וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסאות מוזיקליים בבית הורד

ענת קם

4.5.2008 / 0:15

טליה פלד קינן עוזבת את תפקידה ככתבת רווחה, אסף זוהר מצטרף לצוות העריכה, ופז שוורץ תסקר במקומו את המשטרה

שינויים במערכת חדשות 10:כתבת הרווחה של הערוץ טליה פלד-קינן תהיה מעתה הכתבת הראשית של מהדורת השבת של הערוץ בהגשת אושרת קוטלר. פלד-קינן תעזוב את תפקידה ככתבת הרווחה של חדשות 10 ותתמקד בכתבות מגזין. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי המעבר של פלד-קינן, לבקשתה, הוא כתוצאה מיחסים עכורים בינה לבין העורכת הראשית של מהדורת חדשות 10 טלי בן עובדיה. העזיבה של פלד קינן את המהדורה מגיעה זמן קצר לאחר עזיבתה של מגישת המבזקים לוסי אהריש שעזבה גם היא על רקע יחסים עכורים עם בן עובדיה.

עוד בחדשות 10: אסף זוהר, הכתב לענייני משטרה בירושלים, מצטרף לצוות העורכים וימונה לעורך משנה במהדורה המרכזית. זוהר משמש כתב הפלילים של חדשות 10 מיום הקמת החברה וההערכה היא כי הוא צפוי להתמנות בהמשך לעורך המהדורה לצידה של טלי בן עובדיה.

בשלב זה מסתמן כי פז שוורץ, מי שהיתה כתבת הערוץ בדרום תחליף אותו. שוורץ החלה את דרכה בערוץ כתחקירנית לפני כחמש שנים. לפני כשנה הפסיקה לסקר את אזור הדרום ועברה להכנת כתבות מגזין.

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "חילופי התפקידים נעשו לפי בקשתם ובברכת המערכת. השלושה הם חלק ממאגר מצומצם אבל מובחר של עובדי חדשות 10". את תגובתה של טליה פלד קינן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully