וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאני טיים

ענת קם

4.5.2008 / 18:23

במעריב ובהארץ מחזיקים הערב אצבעות שמשחקה של מכבי בגמר היורוליג לא ימשך מעבר לזמן הירידה לדפוס. בידיעות לא חושפים סודות מדינה

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה במסגרת גמר גביע אירופה צפוי להסתיים הלילה בחצות, לכל המוקדם. במידה שהמשחק על המקום השלישי ייכנס להארכה, עשויה להידחות פתיחת המשחק של מכבי, שעלול אף הוא להיכנס להארכה, דבר שיביא לסיום המשחק אחרי שעת סגירת העיתונים וירידתם לדפוס. כיצד נערכים העיתונים למה שעשוי להיות הכותרת הראשית של מחר?

כצפוי במערכת החדשות של מעריב יחכו עד לסוף המשחק ולא יורידו את העיתון לדפוס לפני הזמן. בעיתון מצטרפים להערכה הרווחת לפיה מכבי לא תזכה. במקרה כזה ניצחון של צסק"א בגמר היורוליג הוא "כלב נשך איש". אם תרחיש זה אכן יתממש, המקום שיוקדש למשחק בעמודי החדשות לא יהיה גדול ועיקר הסיקור יהיה במוסף הספורט. גורם בעיתון אמר היום: "אם מכבי לוקחים את גביע אירופה זה הנראטיב של כל השבוע ולא רק בספורט. אנחנו לגמרי לא אדישים. השער של העיתון מותנה בתמונה שתגיע, אבל אנחנו לא מכינים שני שערים שונים. הדאגה העיקרית היא למלא את העמודים במהירות. כנראה שניקח תגובות משחקני עבר. השעות של המשחקים זו הבעיה הכי גדולה היום של העיתונים".

בעיתון הארץ נמצאים במצוקה גדולה יותר משאר העיתונים. מחר אמורה לעטוף את העיתון מודעה פרסומית גדולה במיוחד, והדין באירועים כאלה הוא הורדת העיתון לדפוס שעה מוקדם מהרגיל. עם זאת, צופה עורך בעיתון שההורדה לדפוס תתאחר: "יהיה לילה ארוך ומתיש, אבל זה לא חריג, קורה לעתים קרובות שיש שינויים של הרגע האחרון. אנחנו נערכים לתרחישים שונים, לא ממש שני שערים שונים אבל תמונות שונות." עורך אחר הוסיף: "אנחנו מתורגלים, כמובן שנכתוב פחות אבל כותבי הטורים כבר ערוכים והם יודעים שיצטרכו לכתוב טור בכמה דקות. אין היערכות מעבר לזה, אנחנו בעיקר מתפללים שלא תהיה הארכה".

ראש מחלקת החדשות בידיעות אחרונות הדס להב אמרה לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו לא יכולים לחשוף את המידע הזה בפני מתחרינו. אני יכולה להבטיח שידיעות ייצא הכי עדכני והכי רלוונטי".

בישראל היום קיבלו דחייה בשעת הסגירה והעיתון יירד בחצות וחצי, בתקווה שעד אז תהיה הכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully