וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינת ופרנק - החגיגה נמשכת

ענת קם

5.5.2008 / 12:17

"קנטרנית וטורדנית" כך מכנה רפי גינת את תביעת הדיבה שהגיש נגדו אורן פרנק ומבקש מבית המשפט לדחות אותה

רפי גינת הגיש הבוקר לבית המשפט השלום בתל אביב בקשה למחיקת תביעת הדיבה שהגיש נגדו לפני כחודש אורן פרנק, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון. באמצעות עורך הדין צבי גלמן טוען גינת כי דין התביעה של פרנק להידחות על הסף מאחר שאין לה עילה. בהמשך נטען, כי התביעה "כל כולה קנטרנית וטורדנית" ומנצלת ניצול ציני את הליכי בית המשפט.

בבקשה לדחיית התביעה נכתב כי הדברים שאמר גינת בראיון מהווים "פרסום מותר" ואינן יכולות לשמש עילה לתביעת לשון הרע. בנוסף נכתב: "ברור כשמש, כי מר פרנק המתין ל 'שעת כושר' הראשונה בכדי לנסות ולהגיש תביעה כלשהי כנגד המבקש, חסרת בסיס ככל שתהא. במיוחד היה חשוב למר פרנק כי יהא מדובר בתביעת לשון הרע ושסכומה יהא זהה לסכום תביעת המבקש. לא יכול להיות כל ספק בלבו של בית משפט נכבד זה, שמדובר בתביעה שמהווה שימוש לרעה בהליכי משפט, שכל כולה מופרכת ומוגשת ללא כל בסיס משפטי אלא לתכלית אחת ויחידה והיא - להניא את המבקש מלהמשיך ולנהל את תביעתו המוצקה, המוצדקת כנגד מר פרנק, אשר הוציא דיבתו של המבקש ושל 'כלבוטק' בצורה קשה וחריפה".

פרנק הגיש לפני כחודש תביעת לשון הרע נגד גינת בעקבות דברים שאמר בראיון למגזין "ליידי גלובס". פרנק דורש פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. במקביל, מתנהלת עדיין התביעה שהגיש גינת נגד פרנק לפני למעלה מחצי שנה, אף היא על סך מיליון שקלים, בעקבות רשומות שפרסם בבלוג שלו על גינת והתכנית "כלבוטק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully