וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי המסנן

ענת קם

6.5.2008 / 14:21

רשות השידור קבעה נהלים להתקשרות עם מפיקים חיצוניים. בהמשך תוקם ועדת סינון ברשות מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר

הועד המנהל של רשות השידור בראשות משה גביש, אישר אתמול נוהל חדש להתקשרות עם מפיקים חיצוניים במגמה לקדם את היצירה המקורית הישראלית, להעשיר את שידורי הערוץ הראשון ולפעול באופן שוויוני ואחיד ולהרחיב את מעגל המתמודדים , תוך מתן הזדמנות ליוצרים צעירים ולפריפריה.

נוהל זה הוכן במטרה ליצור שקיפות מלאה בהפקות החוץ ומניעת מצב של התקשרויות עם מקורבים. באמצעות נוהל ההתקשרויות ניתן יהיה למנוע תקלות שאירעו בעבר, להגביר את הפיקוח, להגן על הרשות מתביעות, להרחיב את מעגל מגישי ההצעות ולהעלות את איכותן. עם זאת, אושר במסגרת הנוהל כי הנהלת הרשות תוכל לאשר התקשרויות, גם שלא באמצעות פנייה לציבור ובלבד שהתקשרויות אלו יעמדו בתנאי סף שייקבעו ע"י הנהלת הרשות ושלא יעלו על 30% מתקציב כלל ההתקשרויות באותה שנה.

רשות השידור תפרסם לפחות שלוש פעמים בשנה, פניות לציבור לקבלת הצעות להפקות בנושאים ובתחומים שונים כגון: תעודה, דרמה, בידור, ילדים ונוער ועוד.תוקם ועדת סינון אשר תסנן באופן ראשוני את כל ההצעות המוגשות לה. ועדת הסינון תורכב ממנכ"ל הרשות או מנהל הטלוויזיה, מנהל חטיבת התכניות, מנהל המחלקה הנוגעת לתחום, מפיק בכיר ולקטור חיצוני. בנוסף, תוקם ועדה לבחירת ההפקות ולאישורן שתכלול את מנהל הטלוויזיה, מנהל חטיבת התכניות, מנהל המחלקה הרלוונטית, סמנכ"ל כספים וכלכלה, מנהל חטיבת המבצעים ויועץ משפטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully