וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה רז לא מחבק

ענת קם

6.5.2008 / 16:17

איש ערוץ 1 משיב למכתב של תושבת עוטף עזה שהופץ באינטרט: "מה הגברת רוצה?... שנזיל דמעה לגבורתה? שנרחם עליה?"

עיתונאי ערוץ 1 מנשה רז יוצא נגד מה שהוא מכנה "בכיינות" של תושבת אזור עוטף עזה. רז מגיב למכתב של אשה המתגוררת באזור והופץ באינטרנט ואף הגיע לידיו. במכתב מספרת הכותבת על חייה ועבודתה בצל הקסאמים ומבקשת שקט באזור.

רז ביקש להעביר את תשובתו לכותבת המכתב באמצעות מכר משותף. "תהרוג אותי לא הבנתי את הבכיינות. מה הגברת רוצה? להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל? שנזיל דמעה לגבורתה? שנרחם עליה? כשהיא תבין שקדמו לה מאות אלפים בסיטואציה דומה והם עברו אותה עם כל הקשיים, אולי היא תקלוט שזה הסיבוב שלה ושל הילדים שלה והיא צריכה להיות חזקה ועמידה.

"החיים במדינת ישראל, זה לא דבש. המחיר כבד. ואנחנו כאן מוכנים לשלם את המחיר בזכות ההבנה שזה המקום היחיד שלנו ואין לנו אלטרנטיבה. פעם עזה, פעם קרית שמונה, פעם ירושלים, פעם תל-אביב ולא עושה רושם שהסוף לדברים האלה נראה באופק.

אגב, על השאלה מדוע הסוף לדברים האלה איננו נראה באופק, אפשר להתווכח ולא בטוח שבוויכוח הזה תצא ישראל שלנו מחזיקה בלעדית בצדק. וגם ההתמודדות עם העובדה הזו היא לא קלה. תסביר לה, יקירי ואל תתן לעצמך להישפך ממנה."

מקורבים לכותבת סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי היא נפגעה מאוד מתגובתו של רז ואף אמרה: "קשה להאמין שככה חושבים עיתונאים במדינת ישראל. המכתב הזה נכתב מעומק הלב והכאב שלי. אני לא מאמינה שמכתב כזה אישי גורם לאדם שמעצב דעת קהל להיות כל כך קר. זה רק מוכיח שאנשים שחיים במרכז לא מודעים למצוקה שלנו. עצוב לי שאחרי שבע שנים של קסאמים קוראים לי בכיינית. מה היה קורה לו הילדים שלו היו חיים כאן? איך הוא היה מגיב אז?"

מנשה רז סירב להתייחס לדברים. מרשות השידור נמסר: "היות שמדובר בתכתובת אישית של מנשה רז, אנחנו לא נתייחס לדברים".


  • עוד באותו נושא:
  • מנשה רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully