וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשולחן המו"מ

ענת קם

12.5.2008 / 16:31

בית הדין לעבודה שלח היום את ההסתדרות ואת הנהלת רשות השידור להמשיך את הדיונים, צו המניעה נגד הרשות עדיין בתוקף

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים האריך היום את תקפו של צו המניעה שניתן על ידו נגד ביצוע מהלכים חד צדדיים ברשות השידור. הצו, שניתן לפני כשבועיים בעקבות בקשת ההסתדרות, הוארך עד ל-27 במאי. בית המשפט הורה להסתדרות ולרשות השידור להמשיך את הדיונים ביניהן עד אז.

בקשת ההסתדרות מבית הדין הייתה לא לפגוע בזכויות העובדים ובתנאי עבודתם, למנוע את יישום הצעדים החד צדדיים עליהם הודיע הועד המנהל של רשות השידור, להימנע מביטול ההסכמים הקיבוציים ולשוב לאלתר לשולחן המשא ומתן בתום לב ובצורה עניינית בכל הנוגע לרפורמה. ההסתדרות נמצאת במשא ומתן עם הנהלת רשות השידור מזה למעלה מחצי שנה.

יושב ראש הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי אמר היום: "ביה"ד לעבודה הוכיח שוב לרשות השידור כי הדרך הכוחנית והצעדים החד-צדדיים אינם משתלמים. אנו מנהלים משא ומתן מזה זמן רב על הרפורמה ברשות וההסתדרות מוכנה לתרום להבראתה של הרשות. צר לנו שהרשות אינה מעריכה את דרך ההידברות בה נוקטת ההסתדרות והעובדים ובתגובה מנחיתה גזרות חד-צדדיות".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "בית הדין לעבודה בירושלים שלח את הצדדים להמשך משא ומתן. ב 27 במאי יתכנסו שוב הצדדים לדווח לבית הדין על התקדמות במשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully