וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לסלוח

ענת קם

12.5.2008 / 17:25

העיתונאי יואב יצחק תוקף באתרו את העיתונאים מרדכי גילת, אמיר אורן וגידי וייץ ומכנה אותם "גנבי קרדיטים". מקורב לצדדים: האיש יורה בליסטראות על קולגות, שחשפו דברים שהוא לא"

העיתונאי יואב יצחק תוקף את העיתונאים המעורבים בסיקור פרשת אולמרט. במאמר שפרסם באתרו מכנה יצחק את העיתונאים אמיר אורן וגידי וייץ מהארץ ומרדכי גילת מישראל היום "גנבי הקרדיטים". עוד כותב יצחק, כי טענותיהם ל "חשיפות" בעיתוניהן הן בדותות ושקרים.

בפתח מאמרו כותב יצחק: "אמיר אורן, מרדכי גילת וגידי וייץ, מייחסים את חשיפת פרשת מרכז ההשקעות לתחקיר של גידי וייץ בעיתון הארץ, באוגוסט 2006. האמת שונה בתכלית: אנשי מבקר המדינה הם שחשפו את הפרשה כבר בחודשים מאי-יוני 2006 ואף ערכו ושיגרו את טיוטת הדוח למבוקרים, ובהם אורי מסר ואהוד אולמרט".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, המשיך יצחק לתקוף: "אותם עיתונאים שבמשך תקופה ארוכה צנזרו את הכתבות בידיעות אחרונות באים היום ולוקחים לעצמם קרדיט שלא כדין בצורה מבישה, תוך הטעיית הקוראים, לוקחים על גבם תהילה כאילו הם עשו ובדקו בעוד שהאמת הפוכה. מגלגלים את השקר הזה בצורה מבישה ויוצרים קנוניה וקרטל של עיתונאים.

"מרדכי גילת עזב את ידיעות אחרונות אחר שנים רבות שבהן אכל מסיר הבשר ושיתף פעולה בשתיקה. הוא לא יצא ולא פרסם כמעט כלום. כשבמעריב לא נתנו לי לפרסם קמתי ועזבתי, אני לא דורש מאחרים יותר ממה שאני דורש מעצמי. במשך שנים הוא צונזר בידיעות אחרונות והוא שתק. הוא עבר מסיר בשר אחד לשני, גם כשהחליט ללכת הוא עשה זאת רק אחרי שהבטיח לעצמו שכר ראוי. זה לא איש עקרונות".

יש לציין כי בהודעת דוברות משרד המשפטים מיום ‏14 באוקטובר, 2007 מסר היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, כי החליט על פתיחת חקירה נגד אולמרט, הן בהתבסס על חקירתו של מבקר המדינה והן בעקבות תחקרי עיתון הארץ מאוגוסט 2006.

עיתונאי המקורב לצדדים אמר בתגובה לדברים: "האתר של יואב יצחק הפך להיות אתר לנקמות בכל מיני אנשים שהוא לא אוהב. האיש יורה בליסטראות כמו מטורף על קולגות, שחשפו דברים שהוא לא. הוא שיתף פעולה עם המו"לים שלו כשהוא עבד במעריב ותקף אנשים שחקרו אותם. והוא עוד מעז להטיף מוסר למוטי גילת?"

מרדכי גילת, אמיר אורן וגידי וייץ סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully