וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית - אבי וייס מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2

ענת קם

12.5.2008 / 21:03

נציגי זכיינית ערוץ 2 רשת בדירקטוריון חברת החדשות העבירו את תמיכתם לוייס שנבחר פה אחד למנכ"ל. אין ניסים. משעל

אבי וייס הוא מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. בישיבת הדירקטוריון שהסתיימה לפני שעה קלה זכה וייס לתמיכת כל חברי הדירקטוריון בהם נציגי הציבור ונציגי שתי הזכיניות. וייס גבר על העיתונאי ניסים משעל ומונה לחמש שנים כקבוע בחוק.

ישיבת הדירקטוריון היום היתה קצרה במיוחד. וייס ומשעל הופיעו לפני הדירקטוריון ביום שישי שעבר. עוד לפני שהחל הדיון הערב, העבירה זכיינית ערוץ 2 רשת את תמיכתה ממשעל לוויס ובכך הסכימו בינהן הזכייניות על תמיכה בו לתפקיד המנכ"ל.

נורית דאבוש, יושבת ראש מועצת הרשות השנייה מסרה: "אנחנו מברכים על המינוי, הבחירה הייתה טובה בין שניים מהעיתונאים הטובים בישראל". ד"ר אילן אסיה, אחד מנציגי הציבור אמר לפני שעה קלה לוואלה! ברנז'ה: "התנהל הליך מכובד, היו שני מועמדים ראויים. הייתה בחירה טובה ואנחנו מאחלים לו הצלחה".

בתחילת מאי 2007 עזב שלום קיטל את תפקידו כמנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, ארבעה חודשים לאחר שהודיע על כוונתו לפרוש. מאז שימש אבי וייס כמנכ"ל זמני של חברת החדשות. בתקופה זו הוא החליט על מינויה של יונית לוי כמגישה יחידה למהדורה המרכזית של החברה ועל מינויו של דני קושמרו למגיש הנוסף. וייס אף מינה יאיר לפיד למגיש אולפן שישי במקומו של אהרון ברנע ומינה את גיא סודרי לעורך הראשי של המהדורה המרכזית. כמו כן בתקופתו כמנכ"ל חוסל הגרעון התקציבי של חדשות 2.

מינוי מנכ"ל קבוע לחברת החדשות התעכב כשנה בשל אי הסכמה של נציגי הזכייניות רשת וקשת על מועמד מטעמם. בתקופה האחרונה תמכו נציגי רשת במועמדותו של משעל ואילו נציגי קשת תמכו בוייס. במהלך השנה בה לא היה מנכ"ל קבוע לחברה, החליטה הרשות השניה שלא להאריך את כהונתם של יושב ראש הדירקטוריון יצחק ליבני ושל נציגת ציבור נוספת, רחל בן ארי. בין המתמודדים על התפקיד היה גם עורך ידיעות אחרונות לשעבר, רפי גינת.

אבי וייס, 42, הוא עובד חברת החדשות מאז הקמתה ב-1993. הוא התחיל את דרכו בחברה כמפיק, היה רכז כתבים ועורך המהדורה המרכזית. לפני עזיבתו של שלום קיטל שימש כסמנכ"ל התוכן של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully