וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבריק'ה הוא השורד האחרון

עדי דברת

13.5.2008 / 14:11

דיסקונט יצר פרסומת מיוחדת עבור ברייק הזהב בגמר "הישרדות". בענף הפרסום כועסים על המחיר שדורש ערוץ 10עבור פרסומת בגמר

בנק דיסקונט רכש עסקה לשידור פרסומות בברייק הזהב בפרקי התוכנית "הישרדות". כפי שפורסם ב-TheMarker, העסקה כללה שידור פרסומות בברייק הזהב (הפרסומת בברגע השיא- בעלת אחוזי הצפייה הגבוהים ביותר) במהלך 12 תוכניות הדחה. עלות העסקה עמדה על יותר ממיליון וחצי שקל.

ההערכות בשוק הן כי דיסקונט שילם כ-150 אלף שקל בעבור הזכות לשדר את הפרסומות באורך של 82 שניות. בעבור ספוטים קצרים יותר, באורך של כ-60 שניות, שילם הבנק סכום המוערך ב-110 אלף שקל. עבור נקודת רייטינג, מעריכים בשוק, שילם בנק דיסקונט כ-2,400 שקל.

הפרסומת שתשודר בגמר תהיה באורך של 52 שניות וברוח התוכנית. במהלך העונה שודרה פרסומת של בנק דיסקונט לגיוס עובדי מדינה ועובדי הוראה, בכיכובם של מודי בר-און ובשיתוף אמנים ידועים כמו ליא קנינג, רמי הויברגר, דודיק סמדר ועוד.

הפרסומת בגמר תהיה הפרסומת "טיול למצדה" עם דיאלוג חדש שיתקיים בין בר-און למורה. כך לדוגמה, יוצג בר-און כשהוא רוטן בפני מורה: "מי עושה הישרדות במצדה, לא למדתם היסטוריה? תגיד בשביל מה יצאתי טמבל? בשביל מה?".

בימים האחרונים התרעמו חלק מחברות רכש המדיה על המחיר הגבוה שדורש ערוץ 10 עבור שידור פרסומת בתוכנית הגמר. גורם בכיר בחברת רכש מדיה גדולה אמר היום ל-TheMarker כי ערוץ 10 מבקש 2,200 שקל עבור נקודת רייטינג. נקודת רייטינג בשאר תוכניות "הישרדות" עלתה, לדבריו, כ-1,800 שקל, כאשר המחיר הרגיל שגובה ערוץ 10 עבור נקודת רייטינג בפריים טיים, הינו 1,300 שקל ועבור תוכניות ספיישל 1,500-1,600 שקל. "המפרסמים אמרו שזה יקר נורא וחלקם אף אמרו שהם לא רוצים להיות בתוכנית במחיר הזה. עם זאת, חלק מהמפרסמים אמרו שברשותם הסכם שנתי המחייב מחיר נמוך יותר והם מצפים ממני שאטפל בזה מול ערוץ 10. זה מצב בו אני נמצא בין הפטיש לסדן. ערוץ 10 מצידו טוען כי יש מקומות, אך יש רק מעטים נותרו, אז כדאי שנמהר. ערוץ 10 לא מוכן להוריד את המחיר", אמר הגורם.

מבנק דיסקונט, כך אמר היום ל-TheMarker גורם מקורב, לא נדרשה תוספת תשלום עבור תוכנית הגמר והוא ישלם את הסכום עליו הוסכם מראש.

מערוץ 10 נמסר: "איננו מגיבים על העסקות בינינו לבין חברות המדיה והמפרסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully