וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו אמריקאי

וואלה! ברנז'ה

14.5.2008 / 2:25

הרשתות האמריקאיות חושפות את לוח השידורים לעונת 2008-2009. הבשורות: "סקראבס" עוברת ל-ABC. "אחד נגד 100" האמריקאית יורדת. לתשומת לב קוראינו ברחוב הברזל

הרשתות האמריקאיות מתכוננות לעונת הסתיו של 2008. אתר האינטרנט zap2it מדווח כי השנה בגלל שביתת התסריטאים ישיקו הרשתות פחות תכניות חדשות, כך למשל רשת ABC שפרסמה אתמול את תכניותיה לעונת השידורים 2008-2009 תעלה בסתיו עם שתי תכניות חדשות בלבד: השעשועון Opportunity Knocks בו מדי תכנית יגיע צוות לשכונה אחרת בארצות הברית ויציע למשפחה מקומית לענות על שאלות טריוויה מול שכנים וחברים.

סדרה נוספת שתעלה בסתיו ב-ABC היא הדרמה Life On Mars, גירסה אמריקאית לפורמט של ה-BBC. הסדרה עוסקת בחוקר משטרה שעובר תאונת דרכים ומתעורר ב-1973, אמנם עדיין כחוקר משטרה, אבל 35 שנים קודם. אף מילה על אוסטין פאוורס.

אבל השוס הגדול של ABC ב-2009 יהיה המעבר של "סקראבס", קומדיית בית החולים, ששודרה בשבע השנים האחרונות ברשת NBC ותעלה לשידור באמצע העונה יחד עם סדרת אנימציה קומית חדשה ותכנית בהגשת טיירה בנקס ואשטון קוצ'ר. הרשת הודיעה על ביטולן של 13 תכניות, אולם בכל הנוגע לצופים הישראלים, יש להתאבל רק על "גברים על עצים" ו"מאפיית הקשמיר". מצד שני, אולי השימוש במילה להתאבל מיותר.

השטן לובשת פראדה - עכשיו הריאליטי

רשת NBC פרסמה את תכניותיה לסתיו הקרוב כבר לפני חודש. כדאי לשים לב לתכניות אותן ביטלה הרשת בעונה הבאה: מדובר ב-11 תכניות בהן: "אחד נגד 100" והשעשועון singing bee שגירסה ישראלית שלו צפויה לעלות בקרוב לשידור ברשת, בהגשת אסי עזר ותחת השם "תשיר את זה".

עוד רשת שפירסמה את תכניותיה לסתיו היא CW. על פי אתר Zap2it בכוונת הרשת להמשיך ולפנות לקהל של נשים צעירות. בסתיו צפויות לעלות ברשת סדרת הספין אוף לסדרה "בוורלי הילס 90210" ו"סטייליסטה", גירסת ריאליטי לספר/סרט "השטן לובשת פראדה". 11 בנות שאפתניות יתחרו על תפקיד של אסיסטנטית במגזין elle. בין תשע התכניות של הרשת שלא יזכו לעונה נוספת אפשר למצוא גם את הריאליטי "היפה והמרובע", שגירסה ישראלית שלה צפויה לעלות בערוץ 10 בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully