וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין נחשים על המטוס

ענת קם

14.5.2008 / 14:30

Bad News, No News. אל על וחדשות ערוץ 2 נמנעות מלשדר דיווחים מלחיצים ומעוררי פאניקה במגזין המשודר בטיסות החברה

אל על וחדשות 2 דואגות שיהיה לכם נעים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי המגזין של חדשות ערוץ 2, שחברת אל על משדרת בטיסותיה, נערך כך שכתבות אשר עלולות לעורר פאניקה בקרב הנוסעים אינן משודרות בו.

שתי החברות החליטו כי דיווחים על התרסקויות מטוסים או חטיפותיהם לא ישודרו, למעט מקרים מסוימים ששידורם ייבחן. ככל הנראה, בהתאם להחלטה זו, הכתבה על הצנחן שפגע בצופי מפגן יום העצמאות בחוף הים של תל אביב, הורדה ממהדורת החדשות ששודרה ביום ראשון האחרון בטיסת אל על מהודו לתל אביב.

המגזין שמספקת חברת החדשות של ערוץ 2 לנוסעי אל על מורכב מכתבות אשר שודרו במהלך יום מסוים ,כולל תכניות הבוקר, "שש עם" והמהדורה המרכזית. במהלך עריכת המגזין מושמטות כתבות רבות מאחר שלא ניתן לשדר את כולן. עם זאת, ההחלטה על אי שידור הכתבה על הצנחן נראתה תמוהה לאחד הנוסעים, שאמר לוואלה! ברנז'ה: "סיפור הצנחן הופיע בכל כותרות העיתונים שחולקו על המטוס. זו גם הייתה הכותרת הראשית במהדורה המקורית של חדשות 2. זה כמו לחלק לאנשים עיתון שגזרו ממנו כתבה. זה היה תמוה. הגיוני שעורכים מהדורות, אבל להשמיט כתבה ראשית?"

מחדשות ערוץ 2 נמסר בתגובה: "אין מדיניות כזו. המהדורה שמשודרת בטיסות אל-על מורכבת מכתבות ששודרו במהדורות שונות במהלך היום. חלק מהכתבות נכנסות וחלק לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully