וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כוסברה בבקשה

ענת קם

14.5.2008 / 16:11

בוקר שידורה של תכנית הסאטירה החדשה של ערוץ 1, הודיע מנכ"ל רשות השידור על ביטולה. יוצר התכנית: "עשינו שינוי של 180 מעלות לפי דרישות הרשות"

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר הורה היום לא לשדר את תכנית הסאטירה החדשה של הערוץ הראשון, "רבע שעה", אשר הפרק הראשון שלה מיועד לשידור כבר הערב. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי לפני שעה קלה פנה מנהל התכניות של הערוץ, אלי בבא, לצוות התכנית והודיע להם כי לאחר שצפה בתכנית, שקלאר החליט לא לשדר, זאת מבלי שהסביר למה. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, התכנית, בשיתוף אתר כוסברה, היא מגזין חדשות סאטירי המשלב דמויות אנימציה בתור מרואיינים. הפרק שתוכנן לשידור הערב עוסק בין היתר בפעולה הצבאית בעזה, בחקירות אולמרט.

איתן לרר, כותב ומגיש התכנית, אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לא הסבירו לנו למה לא משדרים הערב. כל הפיילוטים עברו את אישור מנכ"ל הרשות והוא ראה את כל הטקסטים. הכל קיבל את כל האישורים הדרושים. התכנית מאוזנת מבחינת ימין ושמאל ואין פגיעה בדמות מסוימת. מאוד עצוב שמגיע צוות צעיר, עם המון אמביציה ומעט דרישות כספיות ומנסה לעשות משהו קצת אחר דווקא בשידור הציבורי ולא בערוצים המסחריים וגונזים אותו.

"במהלך העבודה עשינו שינוי של מאה שמונים מעלות על פי דרישות הרשות. כל תיקון שביקשו מאתנו, ביצענו. עבדנו מסביב לשעון כדי לעמוד בדרישות שלהם".

מהערוץ הראשון נמסר בתגובה: "מנכ"ל רשות השידור, בתוקף תפקידו כעורך הראשי, החליט משיקולים מקצועיים כי התכנית עדין לא בשלה לעלות לשידור וכי יש לבצע כמה שיפורים מקצועיים אשר יאפשרו את עלייתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully