וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש לשועלים

ענת קם

15.5.2008 / 0:33

האם מעריב ויתרו על ראיון עם מייקל לואיס בגלל סכסוך עם FOX? מעריב: "הראיון ירד מהפרק בגלל סיבות מערכתיות מקצועיות לחלוטין"

מוסף סופשבוע של מעריב ביטל ראיון מתוכנן עם הדוגמן מייקל לואיס. מקורבים ללואיס סיפרו לוואלה! ברנז'ה, כי הראיון בוטל כשנודע לאנשי מעריב כי לואיס יצטלם בבגדים של FOX. לטענתם, מאז שההודעה על חתימת ההסכם בין FOX והדוגמנית בר רפאלי לא נשלחה לעיתון, במעריב מחרימים את חברת האופנה.

על פי ההסכם בין לואיס ו- FOX, בכל הופעה ציבורית הוא חייב ללבוש בגדים של החברה. הצילומים נקבעו ליום שישי הקרוב וכשנודע במערכת סופשבוע כי הסטייליסט יצטרך לקחת בגדים מ- FOX, הם הודיעו לסוכנו של לואיס שהראיון מבוטל.

עדי כהן, סוכנו של מייקל לואיס, אמר בתגובה: "אכן נקבע ראיון עם מייקל לואיס לכתבת שער בסופשבוע מעריב. הראיון היה אמור להיערך באמצעות שתי פגישות אישיות עם סגן עורך המוסף רונן טל, אחת מהן כבר נקבעה. הצילום נקבע ליום שישי הקרוב. מתוקף תפקידו כפרזנטור ומתוקף מחויבויותיו החוזיות, לואיס מחויב להופיע בבגדי FOX. מאחר ולא היה ניתן לקבל התחייבות ממערכת סופשבוע בעניין הלבוש, הוחלט לבטל את הראיון".

ממעריב נמסר בתגובה: "הראיון עם מייקל לואיס ירד מהפרק מסיבות מערכתיות, מקצועיות לחלוטין. יחסי מעריב ו-FOX מצוינים וימשיכו להיות כך. בכל מקרה, האם לא עדיף לצלם את מייקל לואיס בלי בגדים בכלל, לא חשוב של איזו חברה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully