וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורדים מסודרים

עדי דברת

19.5.2008 / 14:52

מושיק ליפץ ישמש פרזנטור של לנדרובר - יקבל בתמורה דיסקברי 3 למשך שנה. משה ומרינה יפרסמו את הפיס תמורת 90 אלף דולר

למרות שנעמה הוכתרה כשורדת של תוכנית הריאליטי "הישרדות" - שאר המתחרים לא יצאו נפסדים. המתחרה מושיק ליפץ, ראש מועצת סביון, ישמש כפרזנטור של רכב השטח לנדרובר דיסקברי - כך נודע ל-TheMarker. עבור השתתפותו בקמפיין העמידה החברה לרשות ליפץ רכב לנדרובר דיסקברי 3 - שעלותו 520 אלף שקל - למשך שנה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, יעלה לאוויר בסוף השבוע הקרוב ויכלול מודעות בעיתונות בהיקף של כ-800 אלף שקל.

לדברי גיא בורודה, מבעלי משרד הפרסום בורודה קפלן, ליפץ מייצג באופן מובהק את ערכי המותג לנדרובר: "מדובר בג'יפ שטח שהוא גם רכב פאר מפנק מחד - אך ספורטיווי מצד שני. זה אוטו שקונים בעיקר גברים אמידים, עצמאיים עם רוח הרפתקנית. ליפץ נוהג בעצמו ברכב כזה באופן קבוע וקנה באחרונה את הרכב החדש".

רמי וקסמן - סמנכ"ל שיווק חברת המזרח, יבואנית לנדרובר בישראל: "במוצאי שבת שודר בערוץ 10 "המופע המוטורי" אחרי גמר "הישרדות" - ולכבוד 60 שנה ללנדרובר נעשתה תוכנית ספיישל על הרכב. כחלק מהתוכנית יצא מסע ג'יפים לירדן בו השתתפו בין השאר מושיק ליפץ ומיקי חיימוביץ'. מושיק נהג על הדיסקברי 3 שלנו והתאהב בו - לכן החלטנו להעמיד אותו לרשותו למשך שנה. מושיק חי את תחום רכבי השטח ואופנועי השטח מזה שנים והוא מתאים לדי.אן.איי של המותג. הלקוחות שלנו הם אנשים אמידים מאוד שרוצים לדעת שהם יכולים לנסוע מתי שהם רוצים, לאן שהוא רוצים ובאיזה שטח שהם רוצים. זה מושיק - כולם יודעים שהוא איש עסקים מסביון שהצליח ויודעים שהוא גם איש שחי את השטח".

במקביל, מפעל הפיס הודיע היום כי יוצאי "הישרדות" משה דן ומרינה קבישר ישתתפו בקמפיין לחישגד. ל-TheMarker נודע כי עבור השתתפותם בקמפיין יקבלו השניים כ-90 אלף דולר (45 אלף דולר לכל אחד מהפרזטורים). הקמפיין, בעלות של כ-3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה לאוויר ביום ראשון בטלוויזיה ובאינטרנט. לדברי מפעל הפיס - הבחירה בשני מתמודדים שלא זכו בתוכנית באה להדגיש את הרעיון של חיש גד - שגם מי שלא זכה בקרב של "הישרדות" יכול לזכות בחיש גד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully