וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה תריץ אחורה

ענת קם

20.5.2008 / 0:35

רשת מפתחת פורמט על פי הרווק. אז מה אם לפני מכרז ערוץ 2 צנגן הבטיח שלא תראו אצלו את "קחי אותי שרון". וואלה! ברנז'ה לוקחת אתכם לטיול במנהרת הזמן

נובמבר 2004. הימים הם ימי ההכנות למכרז ערוץ 2, למעשה חצי שנה לפני החלטת הרשות השנייה על הקבוצות הזוכות. מנכ"ל רשת יוחנן צנגן, שאינו מרבה להתראיין מחליט לפרוש את משנתו דווקא בפני קוראי העיתון מקור ראשון.

לשאלה עד כמה חשוב הרייטינג, השיב צנגן: "השאלה היא איזה מחיר אתה מוכן לשלם כדי להיות מספר 1. חשוב איך מגיעים לרייטינג, ולי יש קווים אדומים אותם לא אעבור. את התוכנית 'קחי אותי שרון', גם אם היא תביא חמישים אחוז רייטינג, אנחנו לא נשדר. מתכונת דומה לה הוצעה לנו הרבה לפני שהתוכנית הזו שודרה, והחלטנו לפסול אותה על הסף, למרות שידענו שזה מתכון ברור להצלחה".

דבריו של צנגן צוטטו בהרחבה במעריב וב-ynet. גורמים שהיו מעורבים בהצעת המכרז של רשת לערוץ 2 סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי מנכ"ל רשת חזר על הדברים גם בפני הרשות השניה במסגרת המרוץ למכרז.

בראיון הוסיף צנגן ואמר: "זו תוכנית מניפולטיבית, שמתארת מציאות שאינה קיימת, דורסת ברגל גסה ערכים חשובים כמו ערכי המשפחה, ובכך משבשת תפיסת חיים נכונה של אנשים שלא ממש יודעים על החיים, ועלולים לחשוב שהחיים הם תוצאה של מצעד שטחי ורדוד על הבסיס הזה".

כזכור, המגזין רייטינג ואתר האינטרנט של גלובס פירסמו לאחרונה כי חברת ההפקות ריאליטי מפתחת עבור זכיינית ערוץ 2 רשת פורמט המבוסס על תכנית הריאליטי "הרווק". מדובר בפורמט שהצליח מאד בארצות הברית. בתכנית מתחרות מספר רווקות על ליבו של עלם חמודות. בישראל הופקו בעבר שתי גירסאות לתכנית: "קחי אותי שרון" של זכיינית ערוץ 2 קשת שודרה ב-2003 וזכתה לנתוני צפייה גבוהים ביותר ו"מכל הבנות בעולם" של HOT בה התחרו מספר בנות על ליבו של צעיר אמריקאי, תכנית שהצליחה הרבה פחות.

מרשת נמסר בתגובה: "אין לנו מושג על איזו תכנית מדובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully