וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם?

ענת קם

20.5.2008 / 19:32

רפי גינת ואורן פרנק ממשיכים להתכתב דרך בית המשפט. היום הגיש גינת את כתב ההגנה לתביעת הדיבה שהגיש נגדו פרנק

רפי גינת הגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב את כתב ההגנה לתביעת הדיבה שהוגשה נגדו על ידי אורן פרנק, לשעבר מנכ"ל מקאן אריקסון, לפני כחודש וחצי. לפני שבועיים הגיש גינת בקשה למחיקת התביעה על הסף. בכתב ההגנה ממשיך גינת לטעון כי תביעת לשון הרע של פרנק, על סך מיליון שקלים, היא בדויה ומופרכת וכל מטרתה להוות משקל נגד לתביעה המקורית שהוגשה על ידי גינת, אף היא על סך מיליון שקלים.

במסגרת כתב ההגנה, שהוגש באמצעות עורכי הדין צבי גלמן ודפנה אזולאי – רגב, טוען גינת כי הדברים שנאמרו בראיון הינם בגבולות הפרסום המותר, וכן כי אלמלא היה מגיש את תביעתו המקורית לא הייתה מוגשת תביעה זו. עוד נכתב: "הנתבע הינו עיתונאי בכיר ומוכר זה שנים רבות, בעל מוניטין רב בתחום התקשורת בכלל והמדיה הטלוויזיונית בפרט. הנתבע שימש ומשמש בתפקידים בכירים בעולם התקשורת... ניסיונו של התובע להציג את הדברים שהוא מפרסם בפוסטים שלו כ 'כלי לביטוי אישי' וכ 'כלי ביקורתי', כאילו כדי ליצור לגיטימיות סמויה לפרסומים שהוא עושה במסגרת הפוסטים כ 'הבעת דעה אישית', בכל הכבוד, אינו מחזיק מים".

פרנק הגיש לפני כחודש תביעת לשון הרע נגד גינת בעקבות דברים שאמר בראיון למגזין "ליידי גלובס". פרנק דורש פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. במקביל, מתנהלת עדיין התביעה שהגיש גינת נגד פרנק לפני למעלה מחצי שנה, אף היא על סך מיליון שקלים, בעקבות רשומות שפרסם בבלוג שלו על גינת והתכנית כלבוטק.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully